הרשמה

הכנס הישראלי השנתי של GameIS ייערך ב-4 בדצמבר

הכנס החשוב של השנה בתעשיית המשחקים הישראלית

כמה אתם יודעים על תעשיית המשחקים הישראלית והעולמית? ובכן, הכנס החשוב ביותר של השנה בישראל, של עמותת תעשיית המשחקים הדיגיטליים בישראל GameIS, יוצא לדרך בקול תרועה.

גם השנה ייצא צוות Vgames לסקר את האירוע החשוב שיביא דוברים מהארץ ומחו"ל כדי לדבר על מה שבאמת חשוב לכולנו - פיתוח משחקים - על כל המשתמע מכך.

מסתבר, שהסכום הכולל שבו נמכרו השנה חברות משחקים ישראליות עומד על לא פחות מ-300 מיליון דולר. כך עולה מהנתונים של עמותת GameIS. חברות ישראליות כגון DragonPlay ועוד עשו זאת.

"ההערכות הן כי היקף התעשייה העולמית יגיע עד שנת 2017 לסכום של יותר מ-100 מיליארד דולר, בהשוואה לכ-75 מיליארד דולר השנה, בעיקר בזכות גידול מאסיבי בהכנסות ממשחקי מובייל. שנת 2014 עד עתה כבר יצרה למשקיעים ויזמים בתחום למעלה מ-12 מיליארד דולר מרכישות ומיזוגים, והשנה עוד טרם הסתיימה". כך אומר ניר מריצקי, יושב ראש עמותת GameIS.

בין הדוברים מחו"ל שנחשפו עד כה ניתן למצוא את מייסד ומנכ"ל חברת Unity, דייויד הלגסון (David Helgason), את בוזידר גרוזדנוי (Bozhidar Bave Grozdanov) שעיצב משחקים בסדרות Assassin's Creed, Ghost Recon ועוד דוברים רבים שחלקם עוד טרם נחשפו.

אנחנו נמשיך לעדכן אתכם בפרטים נוספים על הכנס. בינתיים רשמו את התאריכים: הכנס ייערך ביום חמישי, ה-4 בדצמבר, במרכז ווהאל ברמת גן, סמוך לאוניברסיטת בר אילן.

הרשמה לכנס ורכישת כרטיסים כבר החלה - אז אל תשכחו לעשות זאת דרך האתר הרשמי של העמותה.

עדכון: Vgames כפרטנר מדיה רשמי בכנס השנתי של GameIS. ויש לנו הנחה על הכרטיסים בשבילכם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י