הרשמה

Assassin's Creed הבא עובר ללונדון הויקטוריאנית

עוד דליפה מבית Ubisoft

פחות מחודש אחרי שהגיעו אלינו שני משחקים בסדרת Assassin's Creed (הלא הם Unity ו-Rogue), כבר נחשף המשחק הבא בסדרה - בטעות כמובן. חברת Ubioft אף פעם לא היתה חזקה בלשמור על הקלפים שלה קרוב, ועד כה כל משחק בסדרת Assassin's Creed מאז AC3 הודלף קודם על ידי מידע לא-רשמי לפני שהוכרז רשמית על ידי החברה.

אז מה מחכה לנו ב-Assassin's Creed הבא? בלוג החדשות Kotaku חשף את Assassin's Creed Victory (שם זמני), משחק חדש עבור הדור הבא שיתרחש בלונדון הויקטוריאנית. מערכת האתר קיבלה סרטון מודלף שמציג את המשחק ו"יכול לעבור בתור סרטון מצגת של E3". הסרטון עוקב אחר המתנקש במשימה לחסל סרסור שעובד בשירות הטמפלארים, ובמהלכו אפשר לראות פיצ'ר חדש ומעניין: וו תפיסה (Grappling Hook) שעוזרת למתנקש לעבור מרחקים גדולים ולצמצם את הטווח מהאויב לקראת תקיפה.

Victory מפותח על מנוע Anvil החדש, אותו מנוע שמריץ את AC Unity אך נתקל בבעיות טכניות רבות בעת ההשקה. לאחר ההדלפה, Ubisoft הוציאה הצהרה רשמית שאימתה את המידע שהודלף:

"זה תמיד מצער שמשאבים פנימיים, שלא נועדו לצריכה פומבית, מודלפים. ובזמן שאנחנו מעודדים ציפיה לכל כותרינו העתידיים, אנו מאוכזבים עבור המעריצים שלנו וצוות הפיתוח, שעבודת הקונספט הפכה לפומבית. הצוות שלנו בקוויבק עובד קשה על המשחק בשנים האחרונות, ואנו נחשוף באופן רשמי את מה שהוא עבד עליו במועד מאוחר יותר. בינתיים, העדיפות העליונה שלנו היא לשפר את החוויה של Assassin's Creed Unity עבור השחקנים."

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:08 04.12.2014 | ohadi ohadi

    באמת שאני לא מבין את היוביסופט האלה! באמת שהמנוע הזה סבבה לגמרי אבל הם היו יכולים לשים עליו את המנוע גרפי של Far Cry 4 או אפילו את של The Division ואז בכלל זה היה מושלם

  2. 2

    19:47 09.12.2014 | TheUnwelcomeJew TheUnwelcomeJew

    אוהדי, זה נכון. אבל זה די קשה לשנות מנוע גרפי בין משחקים.
    אתה צריך לקדד או Watever את הפרקור, את האנימציות, בעצם את הכל..
    פשוט, תראה. להחליף איכות זה לא פשוט להעביר שתי קבצים, זה לשנות את כל הרכב המשחק.

  3. 3

       | פורסם ע"י