הרשמה

ה-PS4 עושה כבוד ל-PSX במהדורה מיוחדת

סוני עדיין לא הבהירה מה צריך לעשות כדי להשיג אחת כזאת

לכבוד חגיגות 20 השנה למותג פלייסטיישן, סוני תערוך בסוף השבוע את אירוע PlayStation Experience שצפוי לכלול כמה הכרזות מעניינות והצצה למשחקי פלייסטיישן חדשים.

בין היתר, תוכלו לראות באירוע את מהדורת הפלייסטיישן 4 שעושה כבוד לקונסולה המקורית PSX שהגיעה לשוק בדיוק לפני 20 שנה. בניגוד לקונסולות של השנים האחרונות, שמתעקשות ללכת על שחור או לבן - קונסולת הפלייסטיישן המקורית הלכה דווקא על אפור (מכוער למדי אם להיות כנים) לפני שעברה לשחור חלק בפלייסטיישן 2 והלאה. המהדורה המוגבלת של ה-PS4 תחגוג את יום הולדת ה-20 עם אותו גוון אפור (שוב, מכוער למדי אם להיות כנים) עם מספר מוגבל מאוד של עותקים - 12,300 בלבד שיחולקו ברחבי העולם.

בניגוד למהדורות אחרות (כמו למשל ה-PS4 הלבנה), מהדורת 20 השנה תגיע עם דיסקית מוטבעת הנושאת את הכיתוב "20th Anniversary" והמספר הסידורי הספציפי של אותה קונסולה מתוך 12,300 העותקים, מה שהופך אותה לפריט אספנות נחשק שמובטח לעלות בערך עם השנים. המארז המיוחד יגיע גם עם בקר ומצלמת PS Eye בצבא אפור.

אז איך משיגים אחת כזאת? אין לנו מושג! קונסולות אלה לא יעמדו למכירה בנקודות הרגילות, וסוני תודיע איך בדיוק זה יעבוד ביום שישי במהלך אירוע ה-PlayStation Experience.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י