הרשמה

צפו ב-Legend of Zelda Wii U בפעולה

המשחק המבטיח ביותר של ה-Wii U עד כה?

טקס ה-Game Awards 2014 היה מלא בהמון הפתעות, ולמען האמת רובן הגיעו מחברת סוני, אבל מי שדאג לחפש בטח שם לב לסרטון המעניין שחברת נינטנדו הוציאה. הסרטון מציג את שיגורו מיאמטו(Shigeru Miyamoto) ואיג'י אנומה(Eiji Anouma), שני מפתחים ראשיים במהלך ההיסטוריה של זלדה, כאשר הם מראים לנו את העולם החדש של זלדה ומסבירים על השיפורים של המשחק. Legend of Zelda Wii U יהיה המשחק הראשון בסדרה עם עולם פתוח תלת-מימדי והמפתחים רוצים לתת לשחקן חופש כמו שמעולם לא היה במשחק Zelda.

בתחילת הסרטון לינק נמצא עומד על צוק גדול. אנומה מסביר העולם הגדול שהם עובדים עליו ועל האפשרות להשתמש ב-Game Pad(השלט-טאבלט של ה-Wii U) בתור מפה אינטראקטיבית, המאפשרת לו לסמן את המקום אליו הוא רוצה להגיע.

לאחר מכן לינק קופץ בעזרת מצנח אל האדמה ומשם ממשיך ברכיבה על סוס. אמונה מסביר שכמו סוסים אמיתיים, לינק לא באמת צריך לשלוט על התנועה של הסוס כל הזמן ושהסוס יכול להתחמק מעצים ודברים בסגנון על מנת לאפשר ללינק להיות חופשי ולהתרכז בנשקים שלו, החרב והחץ וקשת.

אנומה אומר כי הוא והצוות שלו עובדים קשה מאוד על המשחק החדש בסדרת The Legend of Zelda והוא מקווה מאוד כי המשחק יגיע במהלך השנה הבאה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י