הרשמה

כש-Xbox One ו-Windows 10 נפגשות

כל ההכרזות החשובות מאירוע Windows 10

כבר חודשים שמיקרוסופט מדברת איתנו במעורפל על "גיימינג בווינדוס" ו"קשר צמוד יותר בין Xbox לווינדוס", ובמהלך אירוע החשיפה של מערכת ההפעלה Windows 10 אתמול - היא סוף סוף קיימה. אז אילו הכרזות אמורות לעניין את הגיימרים?

  • אפליקציית Xbox על ה-Windows 10 תאפשר לגיימרים לגשת לחברים, לתכנים האהובים וכל דבר אחר שאתם אוהבים על ה-Xbox שלכם. אם יש לכם Xbox One המחוברת לרשת הביתית, תוכלו להזרים את המשחקים לכל מחשב או טאבלט בתוך הבית עם תמיכה ב-Windows 10. בעתיד אנו גם נקבל תמיכה טובה יותר בבקרי המשחק של Xbox One ובציוד ההיקפי שצפוי להגיע.
  • מערכת ההפעלה Windows 10 תהיה ידידותית יותר לגיימרים ותתמוך באופן בלעדי בפלטפורמת DirectX 12 המתקדמת. DirectX 12 תעזור לכרטיס המסך להפיק אפקטים מציאותיים ומוחשיים יותר, ותתמוך במגוון מנועים גרפיים החל מ-Unreal Engine 4 ועד Unity.
  • בדומה ל-Xbox One, גם ב-Windows 10 תוכלו להקליט, לערוך ולשתף תכני וידאו מתוך המשחקים שלכם. כל מה שתצטרכו זה ללחוץ על מקשי Windows+G וכל האופציות ייפתחו בפניכם. הפיצ'ר הזה לא יהיה בלעדי לאפליקציית ה-Xbox בלבד, ויהיה זמין על כל פלטפורמה או משחק (Steam, Origin וכו').

Windows 10 צפויה לקבל השקה מלאה בהמשך השנה, והחל מהתקופה הקרובה משתמשים יוכלו להוריד את גרסת הנסיון ולהתנסות עם האפליקציה של Xbox.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י