הרשמה

העותקים הלא-חוקיים של Far Cry 4 נרכשו ב-Origin

יוביסופט שחררה תגובה רשמית לגבי הסרת עותקים שנרכשו ב-G2A

מוקדם יותר השבוע, שחקנים רבים שרכשו עותק דיגיטלי של Far Cry 4 דרך אתרי קניות צד-שלישי (כמו G2A ו-Kinguin) גילו כי המשחק נעלם מספריית ה-Uplay שלהם ללא כל אזהרה מוקדמת מצד Ubisoft. כעת, התעלומה מתחילה להתבהר ונראה שהאשמה בפרשה היא דווקא החנות המתחרה Origin של EA. בהצהרה לאתר GameInformer, יוביסופט מסרה כי העותקים שהוסרו על ידה נרכשו דרך Origin עם כרטיס אשראי מזוייף. הדבר אושר גם על ידי EA, שבינתיים הספיקה להסיר את כל משחקי Ubisoft מהחנות מחשש לזיופים נוספים.

הדבר מוכיח שכאשר מדובר באתרים כמו G2A, המחירים הנמוכים עלולים לעלות לקונה ביוקר. יש לציין כי ב-G2A, המוכרים הם בעצם משתמשים באתר בדומה ל-eBay. עם כל רכישה, לקונה יש אופציה "לבטח" את הקניה עם G2A Shield בתוספת סמלית למחיר ולקבל תמיכה בדיוק במקרים כאלה.

G2A פרסמה תגובה רשמית לפרשה: "G2A.Com בשום מקרה לא אחראית למקרי הסרת המשחקים. אולם, אנחנו מודעים לתהליך ונעשה הכל כדי לפצות על כך. למשתמשים שרכשו עם G2A Shield, אנו נבדוק האם הסוחר היה אחראי להסרת הקוד. אם כן, משתמשים אלה יקבלו פיצוי. כל משתמש שרכש עם G2A shield והושפע מהתהליך יקבל קוד חדש או החזר כספי."

המשמעות היא שאם רכשתם ללא G2A Shield, התקווה היחידה שלכם היא ליצור קשר עם המוכר ולדרוש ממנו החזר כספי. אם כן הלכתם על בטוח, תקבלו החזר או קוד חדש לבקשתכם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:03 28.01.2015 | dragoee dragoee

    מצויין :)
    אני ידעתי שיעשו החזר או משהו בסגנון..

  2. 2

    17:28 28.01.2015 | Nighteg Nighteg

    ואחרי זה מתפלאים למה אנשים מורידים בטורנט. כאב ראש.

  3. 3

    23:06 28.01.2015 | Hollow Hollow

    בגלל זה עדיף לקנות משחקים על דיסקים ככה אין שום כאבי ראש

  4. 4

       | פורסם ע"י