הרשמה

אכזבה לאל העליון של Godus

המשתמש שפיצח את "קוביית הסקרנות" של פיטר מולינו לא קיבל את שהובטח לו

במהלך השבוע האחרון החלה לעלות לא מעט ביקורת על פיתוח המשחק Godus - פרוייקט שאפתני של פיטר מולינו (Peter Molyneux) שמומן דרך אתר Kickstarter. ב-2012 המשחק מומן במלואו בקיקסטרטר וגייס מעל חצי מליון פאונד, אך המפתחים ב-22 Cans לא עמדו בהתחייבויות שלהם כלפי התורמים וזה מתחיל להיראות כאילו זה לעולם לא יקרה. בתוך כל הבלאגן הזה עומד בריאן הנדרסון, שזכה לפני כשנתיים בכבוד להפוך ל"אל העליון" של Godus אחרי שפיצח את "קוביית הסקרנות" של מולינו.

הנדרסון היה אמור להיות "האל" למשך שלושה חודשים עד שנה ואף לקבל אחוזים מרווחי המשחק במשך כל הזמן הזה, אך האלוהות היא עדיין חלום רחוק לגיימר בן ה-20. הנדרסון סיפר לאתר Eurogamer כי מערכת היחסים שלו עם המפתחים נעלמה עם הזמן, וכיום הם מתעלמים ממנו לחלוטין. למעשה, היום הנדרסון משוכנע שהוא לעולם לא יקבל את הפרס שהובטח לו.

מוקדם יותר השבוע, מולינו פנה למעריצים והמממנים של המשחק, והודה כי הוא עשה שורה של טעויות מתחילת הדרך של Godus ועד היום. בפועל, נראה ש-Godus לעולם לא יעמוד ביעדים שהוגדרו בקיקסטרטר ולמרות שהיוצר השנוי במחלוקת הודה בטעויות - עבור התורמים זה לא ממש מנחם.

בסרטון למטה תוכלו לראות את סרטון ההכרזה שחשף את המטרה של "קוביית הסקרנות" והכריז על תואר האלוהות של הנדרסון.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:25 12.02.2015 | ArchPsion ArchPsion

    וואו, משחק של פיטר מולינו כושל לחלוטין למרות כל ההייפ מסביבו? איזו הפתעה כלל לא צפויה. הגיע הזמן שהבן אדם ההזוי הזה יפרוש.

  2. 2

       | פורסם ע"י