הרשמה

הטורף מגיע ל-Mortal Kombat X?

שמועה חדשה מציתה את הרשת

הטורף (Predator) הוא כנראה אחת הדמויות הכי מגניבות בהיסטוריה. חוץ מסרטי "הטורף" בכיכובו משנות ה-80 וה-90, הוא הופיע בעשרות משחקים וסרטים נוספים, כולל בסדרת "הנוסע השמיני נגד הטורף" (Alien Vs. Predator). ואולי, רק אולי, נוכל לשחק אותו ב-Mortal Kombat X. שמועה חדשה שהתפרסמה על ידי אתר Videogamer חשפה תוכניות להביא שתי דמויות חדשות למשחק בחבילת DLC שתושק ביוני -הטורף וקולונל אל דילון (הקצין שנהרג בסרט הראשון). לא ידוע אם דמויות אלה יהיו חלק מהארבע הכלולות ב-Season Pass של המשחק.

לפי המקור המסתורי של Videogamer, השחקן קארל ווט'רס (Carl Weathers) הסכים לשימוש בדמותו במשחק. ביולי 2014, יוצר המשחק אד בון (Ed Boon) צייץ תמונה בכיכוב הטורף מאת אחד המעריצים עם התגובה "Oh snap". בון ידוע בפיזור רמזים בטוויטר ובדרך כלל הם גם די ברורים, האם הוא ניסה להגיד לנו משהו עם הציוץ הזה? עם פחות מחודשיים עד השקת המשחק, אנחנו כנראה נגלה בקרוב.

Mortal Kombat X יושק ב-14 באפריל לקונסולות ה-Playstation 3, Xbox 360, Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי. אם אתם מתכננים לשחק על המחשב, כדאי לבדוק קודם אם אתם עומדים בדרישות המערכת של Mortal Kombat X.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י