הרשמה

ל-Mortal Kombat X יש יותר מ-100 Brutalities

צפו בחלק מהם בפעולה בסרטון חדש

סדרת משחקי המכות Mortal Kombat ידועה בדרכים אלימות ומגוונות לחיסול המפסיד בקרב עם ה-Fatality האיקוני (חיסול האויב בדרך שכנראה לא תשאיר את הגוף שלו בחתיכה אחת). עם הזמן נוספו עוד ועוד מהלכים, כמו ה-Babality שהופך את היריב לתינוק ואפילו Friendship עם סוף פחות אלים, אך משפיל לא פחות. במשחק הבא בסדרה, Mortal Kombat X, כבר הבטיחו לנו שנראה עוד סוגי מהלכים חוץ מה-Fatality, ואתמול קיימו את ההבטחה עם הזרמת החשיפה בשידור חי ב-Twitch.Tv.

המהלך החדש שנחשף הוא ה-Brutality, שהופיע במקור ב-Mortal Kombat 3 אך נראה שונה לגמרי מגרסת המקור. ב-MK3 זה פשוט היה רצף מאוד ארוך של מכות, שבסופו היריב מתפוצץ למלא חתיכות קטנות (וכמות לא הגיונית של רגליים). ב-Mortal Kombat X, ה-Brutality דווקא יותר מעניין ובעצם נותן לנו גרסאות "חיסול" של כל מני תרגילים רגילים. למשל, ל-Kung Lao יש תרגיל שבו הוא מכופף את היריב ומכה אותו בפרצוף עם רצף אגרופים מהיר. בגרסאת ה-Brutality של התרגיל הזה, הוא מכה כל כך חזק שבסוף הראש של היריב מתנתק מהמקום. תוכלו לראות עוד Brutalities בטריילר הרשמי למטה ובמהלך השידור החי (שני הסרטונים מצורפים למטה).

כמו במשחקים קודמים, את ה-Brutality לא נוכל לעשות רק על ידי הפקודה. לכל אחד מהם (ויש יותר מ-100 במשחק, כולל כאלה הספציפיים לשלושת הוריאציות של כל דמות) יש איזהו תנאי שצריך לקיים, כמו לנצח בלי להגן בכלל או לבצע תרגיל מסוים מספר פעמים. ה-Brutality נראה מצוין כי הוא נותן סוף מיידי ומספק לקרב - במקום שהאויב יעמוד בחוסר אונים בזמן שאנחנו מנסים לבצע את תרגיל ה-Fatality בלי להתבלבל. בגלל האפקט הזה היה נראה לרגע שה-Brutality עושה יותר נזק אך במהלך השידור החי הובהר שזה לא המצב. כמו החיסולים האחרים, גם Brutality לא יוסיף שום דבר למהלך הקרב ויהיה קוסמטי בלבד.

Mortal Kombat X יושק ב-14 באפריל לקונסולות ה-Playstation 3, Xbox 360, Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי. אם אתם מתכננים לשחק על המחשב, כדאי לבדוק קודם אם אתם עומדים בדרישות המערכת.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י