הרשמה

Fifa 16 - הליגה הישראלית בדרך אלינו?

אחרי שלקחנו מקום ראשון בשאלון הליגות הלא-רשמי, הכדור נמצא אצל EA

זוכרים שבחודש שעבר סיפרנו לכם על שאלון שעשוי לקבוע אילו ליגות מקומיות יצטרפו ל-Fifa 16? ובכן, ההצבעה הגיעה לסיומה ואחרי כמעט 100,000 קולות לישראל, המקום הראשון בידינו! מתחתינו, בהפרש של אלפים בודדים, עומדות הליגות האוקראינית והברזילאית בהתאמה. בסך הכל נספרו קרוב למליון קולות מכל העולם, תוצאה לא רעה בכלל לשאלון לא-רשמי המבוצע על ידי אתר מעריצים ללא תמיכת EA.

בניגוד להודעה לעיתונות שהגיעה אלינו מחברת עדלי, מפיצת EA בארץ, ההצבעה לא נוהלה על ידי חברת EA ולמעשה אין לה שום מעמד בקביעת הליגות המקומיות שיכללו ב-Fifa 16. אולם, זה לא אומר שההצבעה שלכם היתה לשווא. ההצבעה הזו מתרחשת בכל שנה על ידי אתר המעריצים FifPlay והתוצאות מועברות ל-EA בתור המלצה. אין ספק שהסקר מבהיר עד כמה הקהל הישראלי אוהב את משחקי Fifa ועד כמה הביקוש לליגה הישראלית גדול. אם מסתכלים על הסקר הקודם של Fifa 15, ניתן לראות כי הליגה הטורקית - שזכתה במקום הראשון בסקר של 2014 - אכן התווספה ל-Fifa 15. באופן טבעי יש עוד הרבה משתנים שצריך להתחשב בהם כמו הסכמי שימוש בשמות ובדמויות, אבל כרגע הכל פתוח.

אז האם הליגה הישראלית תיכלל ב-Fifa 16? סביר להניח שאת התשובה נדע רק לקראת סוף השנה עם השקת המשחק. מה שבטוח - הסקר שזכינו בו במקום ראשון בטוח לא יכול להזיק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:02 25.05.2015 | ספיר בר יהושע ספיר בר יהושע (אורח)

    ליגת העל היא גיבורת על אז רוצים לראות אתכם בFifa 16

  2. 2

    01:34 25.08.2015 | קובי קובי (אורח)

    זה באמת נכון שהיה ליגה ישראלית

  3. 3

       | פורסם ע"י