הרשמה

האם ה-LG G4 נחשף במלואו לפני הזמן?

אחרי טפטופים של מידע, דליפה חדשה פרצה את הסכר וחושפת הכל

כשבועיים לפני מועד הכרזתו, מכשיר הדגל החדש של LG, ה-LG G4 נחשף במלואו וסביר להניח שהוא יפתיע חלק מכם. אחת ההשערות לגבי המבנה של המכשיר הייתה שהוא יגיע בגוף מתכתי אשר צפוי להעניק תחושת יוקרה בכל פעם שאוחזים במכשיר. ע''פ התמונה שהודלפה היום באתר קוריאני - LG לוקחת אותנו למקום אחר לגמרי. התמונה שהודלפה מציגה את ה-G4 במלוא הדרו והדבר הראשון שרואים בתמונה הוא השינוי הבולט בגב המכשיר - חומר דמוי עור בצבע חום בהיר שנראה יותר הולם לכיסוי מאשר העיצוב הרשמי.

סמארטפונים בעלי גב מעור לא חדשים לעולם הטכנולוגיה - סמסונג החלה להשתמש בעור החל מה-Galaxy Note 3 וחברת מוטורולה השתמשה בעור במכשיר הדגל החדש שלה, ה-Moto X 2014.

ההדלפה לא מסתיימת כאן - LG מתכננת לשלב במסך המכשיר את טכנולוגיית ה-Quantom Dot, טכנולוגיה חדשה שהוצגה לראשונה בתערוכת CES 2014 וצפויה לגרום למסך ה-5.5 אינץ' של המכשיר להיות יותר צבעוני ובעל צבעים יותר מדויקים.

באשר למצלמת המכשיר, LG ככל הנראה תשלב מצלמת 13 מגה פיקסל, בניגוד להדלפה הקודמת שדיברה על 16 מגה פיקסל. צמצם f/1.8, פלאש כפול, טכנולוגיית הפוקוס באמצעות לייזר המוכרת של LG וייצוב תמונה אופטי.

המכשיר כמובן יגיע עם אנדרואיד 5.0 היישר מהקופסא ביחד עם ממשק המשתמש המשופר של LG, ה-LG UX 4. מה דעתכם? נראה כמו מכשיר תחרותי מול ה-Galaxy S6 וה-HTC One M9?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:57 14.04.2015 | kLifOrd kLifOrd

    לא יודע עד כמה זה משנה לכם אבל בפלאפונים של סמסונג זה פלסטיק דמוי עור ולא עור(וזה דמוי רק במראה חיצוני)

  2. 2

       | פורסם ע"י