הרשמה

הוכתר האלוף הראשון של Mortal Kombat X

השחקנים הטובים בעולם נפגשו לטורניר הראשון במשחק

משחק המכות המצופה, Mortal Kombat X, חגג את טורניר הבכורים שלו השבוע. הטורניר שאורגן בחסות Xbox ונקרא Fatal 8, הביא לקהל הרחב את האפשרות לצפות בראשונה בקרבות תחרותיים של Mortal Kombat X ולקבל הצצה אמיתית ולא ערוכה למשחק החדש ולתכונות החדשות בו. תוכלו לצפות באירוע המלא למטה.

Fatal 8 הצליחו לגייס את חלק מהשחקנים המוכרים בז'אנר כמו קארל "Perfect Legend" ווייט (Carl White), שזכה כבר פעמיים ברצף ב-EVO (טורניר משחקי המכות היוקרתי בעולם), רייאן "Prodigal Son" הארט (Ryan Hart), המחזיק בשלוש שיאי גינס שונים ועוד שחקנים רבים.

הזוכה הראשון בתולדות המשחק היה cR|Sonic Fox בן ה-17 שהצליח להפתיע את כולם כשהפסיד רק משחק אחד במהלך כל הטורניר. בגילו הצעיר, דומיניק "Sonic Fox" מקלין( Dominique MCLean) כבר הספיק לכבוש את טורניר Evo 2014 כשלקח מקום ראשון ב-Mortal Kombat 9 ו-Injustice, ונראה שיש עוד הרבה טורנירים ונצחונות גדולים בקריירה העתידית שלו. בטורניר הוא היה היחיד ששיחק עם האקדוחן Erron Black, וסגנון המשחק האגרסיבי שלו הבטיח שהוא יצא עם מינימום הפסדים. במשחק הגמר, היריב MIT שיחק עם Scorpion אך לא הצליח למצוא את הוריאציה המתאימה והחליף אותה אחרי כל קרב. יהיה מעניין לראות איך Mortal Kombat X יתפתח בתור משחק מכות תחרותי, אולי אפילו נראה טורנירים של המשחק כאן בישראל?

בסך הכל, הטורניר היה הצלחה אינטרנטית כשלשידור החי שלו הצטרפו מעל 70,000 איש מרחבי העולם.

Mortal Kombat X יגיע אלינו ב-14 לאפריל ל-PS4, Xbox One וה-PC, ויושק לקונסולות הדור הקודם בהמשך השנה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:24 15.04.2015 | Radeon Radeon (אורח)

    בטח שטורנירים בישראל!!

  2. 2

       | פורסם ע"י