הרשמה

Guitar Hero Live משנה את חוקי המשחק

גישה חדשה, גיטרה חדשה

זה כבר לא חדש שמשחקי המוזיקה Guitar Hero ו-Rock Band עושים קאמבק ויקבלו כותרים חדשים עבור קונסולות הדור הנוכחי עוד השנה, אבל בשום מצב לא חשבנו שהשינויים יהיו כל כך קיצוניים על פני גרסת הדור הקודם! Guitar Hero Live הוכרז רשמית, והוא לא חולק הרבה עם המשחקים הקודמים בסדרה. סגנון המשחק יהיה שונה לגמרי ויתמקד ככל הנראה בצילומים אמיתיים המדמים הופעה חיה, הגיטרה תהיה שונה וכתוצאה מכך המשחקיות תיראה אחרת. הגישה החדשה מפרידה את Guitar Hero סופית מהמתחרה Rock Band - אם בדור הקודם יכלנו להשתמש באותו כלי עם שני המשחקים, הפעם זה כנראה לא יקרה עקב העיצוב החדש של הגיטרה של Guitar Hero.

כמו שתוכלו לראות בטריילר למטה, Guitar Hero Live שם דגש הרבה יותר חזק על חוויה מציאותית - גם בויזואליות על המסך וגם במשחקיות והגיטרה הנילווית. הלהקה והקהל יהיו מצולמים במקום דמויות הקריקטורה שראינו במשחקים קודמים. הקהל ושאר הלהקה יגיבו לביצועים שלכם, כאשר המטרה היא לדרבן את השחקן יותר מאי פעם לשחק טוב יותר ולקבל מוטיבציה מתגובות הקהל.

אולם, השינוי הכי מרחיק לכת הוא בגיטרה. במקום חמישה כפתורים צבעוניים שאחראים על האקורדים, הגיטרה החדשה תגיע עם שתי שורות של שלושה כפתורים ותדמה בצורה מדוייקת יותר את תנועת הפריטה. גם ה"אקורדים" שנבצע במשחק יהיו נאמנים יותר לאלה של גיטרה אמיתית. כפתור הפריטה עדיין יעבוד באותה צורה וינוע למעלה או למטה, אך כעת הוא נראה הרבה יותר רחב. בכלל, הגיטרה החדשה נראית מציאותית בהרבה מהגרסאות הקודמות. לפי המפתחים, הגיטרה החדשה תהיה נוחה יותר לשחקנים חדשים ותציב אתגר גדול יותר לאלופי הגיטרה. כל זה טוב ויפה אבל זה גם אומר שאם כבר יש ברשותכם גיטרה מהדור הקודם - אין שום סיכוי שתוכלו להשתמש בה עם Guitar Hero Live.

Guitar Hero Live צפוי להגיע ל-Xbox One, Xbox 360, PS4, PS3, Wii U ומכשירי מובייל נבחרים בסתיו הקרוב. מה אתם חושבים על הגישה החדשה של Guitar Hero? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י