הרשמה

כל הפרטים על Star Wars Battlefront

כולל הטריילר שלא תרצו לפספס

הכוח לא מתעורר רק במסך הגדול. הוא גם חוזר ביקום משחקי המחשב. Star Wars: Battlefront אשר מופץ ע"י EA ומפותח ע"י DICE הוצג בכנס Star Wars Celebration לצד שלל פרטים חדשים ששופכים אור על המשחק.

דבר ראשון ולדעתנו הכי חשוב - תאריך היציאה. המשחק צפוי לצאת ב-17 בנובמבר לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי.

Battlefront יתמקד בקרבות מולטיפלייר של עד 40 שחקנים, ולא יכיל מצב קמפיין, בדומה למשחק Titanfall שגם הופץ ע"י EA. נוכל לגלם לוחמים מברית המורדים או כוחות של האימפריה הגלקטית. בין המפות שאושרו נוכל לבקר בכוכב Endor המיוער, Hoth המושלג, Tatooine המדברי, ו-Sullust, כוכב מלא בהרי געש פעילים שאוזכר בסרט Return Of The Jedi ובמספר משחקים ורומנים. כמו כן, המשחק יתגמל שחקנים מיומנים עם היכולת לגלם דמויות אייקוניות כמו צייד הראשים Boba Fett או הנבל Darth Vader.

המשחק יאפשר לנו להשתתף בקרבות אוויריים עם מטוסי TIE Fighters, X - Wings ו-Millenium Falcon, אך המפתחת אמרה כי יש קושי מסויים בלמזג את הדבר עם קרבות קרקע. "יש מגוון רכבים שרצינו להוסיף. הקושי הוא שהם צריכים להיות מאוזנים עם החיילים על הקרקע."

Battlefront יקבל הרחבה חינמית ב-8 בדצמבר, שבועיים לפני השקת הסרט The Force Awakens, אשר תשחזר את הקרב שנערך בכוכב Jakku.

Star Wars: Battlefront צפוי לצאת ב-17 בנובמבר לקונסולות ה-Xbox One, Playstation 4 ולמחשב האישי.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י