הרשמה

Overlord: Fellowship of Evil הוכרז רשמית

לוקחים את הסדרה לכיוון חדש

אם גם אתם נהניתם ממשחקי Overlord ותהיתם למה הסדרה לא זכתה לעוד משחק המשך, יש לנו חדשות טובות בשבילכם! אחרי הטיזרים שפיזרה המפתחת Codemasters על משחק חדש בסדרה, סוף סוף הגיעה ההכרזה הרשמית. הכירו את Overlord: Fellowship of Evil - משחק אקשן\תפקידים שבונה על הבסיס של משחקי הסדרה הקודמים אך לוקח אותה לכיוון שונה לגמרי.

במשחקים הקודמים בהם גילמנו שליט (Overlord) יחיד, עם זווית ראיה מגוף שלישי ומשחקיות שמתמקדת על פיקוד ושליטה בהמוני אימפים - שדונים קטנים ואכזריים עם כוחות שונים. Fellowship of Evil נראה פחות כמו משחק אקשן-מגוף-שלישי ויותר כמו Diablo, עם זווית ראיה איזומטרית ותמיכה ב-4 שחקנים במקביל. והאימפים? כמו במשחקים הקודמים, הם מתחלקים לארבעה סוגים ונראה שכל שחקן יוכל לשלוט על כמות מסויימת של אימפים בבת אחת, אך בינתיים לא קיבלנו מידע על החלק שלהם בקרב.

ב-Fellowship of Evil נוכל לשחק בתור אחד מארבעה לוחמים אגדיים שנהרגו בקרב והוקמו לתחיה: לוחם עוצמתי ומשוריין, מכשפת עם כוחות אופל, גמד עם שני גרזנים ואלף (Elf) עם חנית משוננת. עדיין לא ברור איך בדיוק הקרב יעבוד, אך מידע נוסף אמור להגיע למשחק בהמשך השנה.

Overlord: Fellowship of Evil יושק עבור ה-Xbox One, PS4 וה-PC במהלך 2015.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י