הרשמה

לראשונה ב-E3: מסיבת עיתונאים ל-PC

מארגני האירוע: "אנו חיים בעידן הזהב של גיימינג במחשב"

אם גם אתם מחשיבים את עצמכם כחלק מה-"פיסי מאסטר רייס", הנה עוד משהו שתוכלו לדחוף לאף של חבריכם והקונסולות החלשות שלהם. במהלך כנס הגיימינג הגדול בעולם, E3 שיתרחש ביוני הקרוב, תיערך מסיבת עיתונאים ראשונה מסוגה שתתמקד על גיימינג במחשב. מסיבת העיתונאים תיערך על ידי יצרנית החומרה AMD בשיתוף עם מגזין PC Gamer, ותונחה על ידי אושיית היוטיוב שון פלוט (Sean Plott) הידוע בשם [Day[9.

בין המציגים נוכל לראות את חברת Blizzard (שבדרך כלל שומרת את ההכרזות לכנס הפרטי שלה - Blizzcon), קליף בלזינסקי (שעובד כיום על משחק חדש) ונציג של Cloud Imperium (המפתחת שעובדת כיום על Star Citizen).

מארגני האירוע מסרו כי "אנו חיים בתור הזהב של גיימינג ב-PC, בניגוד לכל יתר הפלטפורמות ל-PC אין פורמט משלו, או מחלקת שיווק, ו-עד עכשיו- אירוע משלו כחלק משבוע E3 המוקדש לו. אנו חושבים שמופע כמו זה, שיפגיש אנשים מכל קצוות תעשיית הגיימינג למחשב כדי לחגוג את הדברים המרגשים שקורים, היה צריך להגיע מזמן. אנו מקווים שתצטרפו אלינו, פיזית או בסטרים, ותהפכו לחלק מזה".

כמו מסיבות העיתונאים האחרות, גם זו של ה-PC תסוקר על ידינו בהרחבה במהלך שבוע E3 וכמו תמיד - רק בויגיימס תוכלו לקבל את הסיקור המפורט והמושקע ביותר לאירוע הגיימינג הגדול של השנה. ככה זה נראה בשנה שעברה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:41 03.05.2015 | WarFox89 WarFox89

    אנו באמת חיים בתור הזהב של גיימינג ב-PC. תקופה מדהימה להיות גיימר PC.

    ד"א סיקור E3 של וייגימיס בשנה שעברה היה מצויין, איכותי, מסודר ונוח. מחכה מאוד לסיקור שלכם השנה!

    #PCMASTERRACE

  2. 2

    17:43 03.05.2015 | WarFox89 WarFox89

    http://www.vgames.co.il/article/18576.html

    נוסטלגייה חח ...

  3. 3

    00:02 04.05.2015 | Hollow Hollow

    סוף סוף הPC מקבל את הכבוד שמגיעה לו

  4. 4

       | פורסם ע"י