הרשמה

נינטנדו לא תציג קונסולה חדשה ב-E3 השנה

אז מתי תיחשף קונסולת ה-NX המסתורית?

חברת נינטנדו צפויה להנחות אירוע Nintendo Direct במהלך כנס E3 שייערך עוד חודש, אך האירוע החשוב כנראה לא יביא איתו הכרזה על קונסולה חדשה לגמרי. קצת מאכזב לאור הידיעה שנינטנדו עובדת ממש בימים אלה על קונסולה עם קונספט חדש ומקורי (לפחות לטענתה).

לפני כחודשיים, נינטנדו תפסה את עצמה בידיים אחרי ירידות קבועות בערך המניות שלה, והכריזה על מהפך של ממש בגישה שלה לשוק. בין היתר היא הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת מובייל מובילה בשם DeNA, ודיברה באופן מעורפל על קונסולה חדשה בשם NX. באותה הכרזה נאמר: "כהוכחה שנינטנדו שומרת על רמת התלהבות גבוהה בתעשיית מערכות הגיימינג היעודיות, הרשו לי לאשר שנינטנדו מפתחת כרגע מערכת גיימינג ייעודית עם קונספט חדש לגמרי תחת השם הזמני NX". הקונסולה המסתורית לא אמורה להחליף את ה-Wii U או ה-3DS, אלא להיכנס לשוק במקביל לשתי אלה.

בראיון שתורגם על ידי Kotaku, נשיא נינטנדו סאטורו איוואטה (Saturo Iwata) יירט כל תקווה לפרטים עסיסיים על הקונסולה לפני 2016: "אנו לא מתכננים לדבר על פרטים ספציפיים לגבי ה-NX עד 2016. כרגע, אנו לא יכולים לדבר על פרק הזמן שבו הקונסולה תהיה זמינה למכירה או איך היא. בגלל שאנו קוראים לזה 'קונספט חדש', אנו לא חושבים עליה בתור תחליף פשוט ל-3DS או ל-Wii U". יש יותר מסתורי ומעורפל מזה?

מה דעתכם על ה-NX המסתורית? אילו הכרזות אתם מצפים לראות באירוע של נינטנדו ב-E3 השנה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י