הרשמה

2K עושים טיזינג לכותר המסתורי Advent

לא הכל מושלם בעולם העתיד

מהו המשחק Advent? אנחנו עדיין לא בטוחים, אבל 2K כבר התחילה להכין את השטח עם טיזרים מסקרנים

בעולם העתיד, הרבה יותר קל לנהל חיים בסביבה העירונית. העיר חכמה יותר, הטכנולוגיה מתקדמת יותר והאפשרויות הן בלתי מוגבלות. בין היתר, יש אפילו חברות כמו Advent שעושות את עבודתן ללא מטרות רווח ומציעות לכל אחד טיפול גנטי שיהפוך אותו לאדם משובח יותר - ללא מחלות, ללא עיוותים, חכם יותר, יותר חזק יותר. חברת Advent קוראת לכל אחד לבוא לגור בעיר העתיד, לקבל את הטיפול הגנטי ולהפוך לגרסה טובה יותר של עצמו. יש רק בעיה אחת... Advent משקרים לכולנו, וצריך לעצור אותם לפני שיהיה מאוחר מדי!

זהו הרקע למשחק החדש של חברת 2K. עדיין לא ידוע מה יהיה סגנון המשחק ומה בדיוק יהיה התפקיד שלנו, אבל הרקע למשחק ברור: העתיד הוא קודר יותר ממה שחשבנו, ותאגידים כמו Advent הם אלה ששולטים בעולם בפועל. חוץ מתמונות וציוצים שעלו בימים האחרונים על ידי 2K, עלה גם אתר אינטרנט שמנסה להסביר על כל הטוב ש-Advent עושה בעולם. אבל אחרי כמה שניות באתר רואים שהוא נפרץ על ידי קבוצה מחתרתית שטוענת כי הארגון הזה משקר לנו ורוצה לרעתנו.

אז מה בדיוק הולך לקרות ב-Advent? אנחנו כנראה נגלה עוד קצת יותר משבועיים במהלך כנס E3, ועד אז אנחנו ניתן לדמיון שלכם לעבוד קצת.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י