הרשמה

מהפכה ב-Steam: נוכל לקבל החזר כספי על כל משחק

איך זה עובד ומה התנאים? כל הפרטים בכתבה

פלטפורמת המשחקים Steam עוברת מהפכה ותאפשר לנו לקבל החזר כספי על משחקים במידה ולא הייתם מרוצים מהם

בעיה אחת גדולה שהייתה לגיימרים שרכשו משחק מרשת Steam היא שלא ניתן היה לקבל החזר כספי מלא אם המשחק לא עובד כפי שציפו או שהתברר להיות משחק לא טוב. במקרים מסוימים Valve נתנה אפשרות לבקש החזר כספי, אך כעת שחקנים יוכלו לשלוח בקשה להחזר מלא על כל כותר שרכשו דרך מערכת מסודרת.

"אתם יכולים לבקש החזר כספי מלא על כל רכישה בסטים, מכל סיבה שהיא." כך רשום באתר הרשמי של Steam. "אולי המחשב שלכם לא עומד בדרישות של המשחק, אולי קניתם אותו בטעות, או אולי בכלל לא אהבתם את מה שקניתם." הסיבות לא משנות, אך יש מספר סטנדרטים שהשחקן חייב לעבור על מנת שהבקשה תתקבל.

"בעת קבלת הבקשה דרך help.steampowered.com, חברת Valve תעביר את ההחזר, אם הבקשה נשלחה כ-14 ימים מאז רכישת המשחק ואם השחקן שיחק בכותר פחות משעתיים." הסבירה החברה. "ישנם פרטים נוספים בהמשך העמוד, אך גם אם לא מילאתם כמה מהדרישות, עדיין תוכלו לבקש החזר ואנחנו נסתכל על הבקשה."

באילו מקרים תוכלו לקבל את הכסף שלכם בחזרה?

החזר כספי על הרחבות הניתנות להורדה - "DLC"

הרחבות תוכן שנרכשו מהחנות המקוונת של סטים ניתנות להחזרה בתוך 14 יום מרגע ביצוע הרכישה, כל עוד שיחקו בחבילה שנרכשה פחות משעתיים. ישנם מקרים בהם יוחלט לא לתת החזר כמו לדוגמא כשמדובר בחבילת הרחבה מצד שלישי והחבילה עושה שינוי בלתי הפיך למשחק. חבילות הרחבה אלו יסומנו כחריגות בדף המוצר לפני ביצוע הרכישה.

החזר כספי על רכישות בתוך המשחק

Steam יציעו החזר כספי על רכישות בתוך המשחק כגון סקינים (CS:GO), כל עוד לא עברו 48 שעות ממועד רכישתם ושלא בוצע בהם שימוש ו\או לא בוצע בהם שינויים ו\או הועברו ממשתמש אחר. Steam יודיעו לכם באם הבקשה אושרה או נדחתה.

החזר כספי על קנייה מוקדמת

כאשר אתם רוכשים משחק בקנייה מוקדמת, הינכם יכולים לבקש החזר כספי מתי שאתם רוצים כל עוד המשחק לא שוחרר עדיין. כאשר המשחק שוחרר, ניתן לבקש החזר עד 14 ימים ממועד שחרורו ושלא שוחקו בו יותר משעתיים.

החזר כספי על Steam Wallet

אתם רשאים לבקש החזר כספי לאמצעי התשלום שלכם על כסף שהעברתם לחשבון הסטים שלכם, קרי Steam Wallet כל עוד לא עברו שבועיים ממועד הרכישה ושלא בוצע שימוש בכסף.

החזר כספי על באנדלים "Bundles"

אתם יכולים לקבל החזר כספי מלא על באנדלים שרכשתם, כל עוד לא בוצע בהם שימוש כולל של שעתיים, ולא בוצעו העברות בין משתמשים. במידה ומצורף לבאנדל DLC שלא ניתן לקבל עליו החזר כספי, Steam יודיעו לכם על כך.

רכישות מחוץ לסטים - צד שלישי (כגון G2A.com)

Valve אינם יכולים לספק החזר כספי על רכישות שבוצעו מחוץ לחנות של סטים, לדוגמא רכישה של CD-Key באתרי צד שלישי, או רכישת כסף ל-Steam Wallet דרך אתר חיצוני.

VAC Bans

במידה וקיבלתם באן ממערכת האנטי צ'יט של Valve, לא תקבלו החזר כספי בשום אופן על המשחק.

סרטים

אין באפשרות סטים לתת החזר כספי על סרטים שנרכשו.

מתנות - Steam Gift

אין באפשרות סטים לתת החזר כספי על מתנות לאחר שפדיתם אותן.

שימוש לרעה

צעד זה נועד להוריד את הסיכון ברכישת מוצרים מהחנות המקוונת ולא כדי לקבל את המוצר בחינם. סטים שומרת לעצמה את הזכות לא לתת החזרים כספים למשתמש שמבצע ביטולים באופן סדרתי. הובהר אין בעיה שמשתמש יעשה רכישה חוזרת במידה ומיד לאחר הרכישה הראשונה עלה אותו משחק במבצע.

איך מבקשים החסר כספי?

השירות כבר פעיל מהיום ותוכלו לגשת לעמוד כאן.

*בהכנת הכתבה השתתף איתמר Scuba

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:30 03.06.2015 | WarFox89 WarFox89

    צעד מדהים.

  2. 2

    17:35 03.06.2015 | בר בר (אורח)

    ישרו קו עם החוק האירופי ועם origin שמציעים זאת כבר מספר שנים.

  3. 3

       | פורסם ע"י