הרשמה

Fallout 4 הוכרז רשמית!

צפוי להגיע עבור ה-PC, PS4 ו-Xbox One

כפי שהובטח, אתר הספירה לאחור חשף את ההכרזה הרשמית למשחק התפקידים המצופה

עדיין קצת קשה להאמין אבל אחרי שנים של ציפיה, חברת Bethesda סוף סוף הכריזה באופן רשמי על Fallout 4 - הכותר הבא בסדרת משחקי התפקידים הפוסט-אפוקליפטית. אתר הטיזר שקיבל אתמול טיימר של 24 שעות נפתח בשעה האחרונה (אצלכם הוא עשוי להיות סגור, לא כל המשתמשים יכולים לראות אותו עדיין) וחשף כי המשחק יגיע לפלטפורמות הדור הנוכחי: PC, Xbox One ו-PS4.

נחשף גם טריילר שחושף כמה מהאיזורים שנראה במשחק וגרפיקה שרומזת על עולם עצום בגודלו. מהיוצרים שהביאו לנו את העולמות הענקיים ועמוסי-הפעילויות של Skyrim ו-Fallout 3, יש סיכוי לא רע שהם יגדירו מחדש את העולם הפתוח בדור הנוכחי. החשיפה המלאה והמפורטת יותר תגיע עוד כשבועיים, במסיבת העיתונאים של Bethesda לקראת כנס E3. 

לפי כל השמועות וההערכות, Fallout 4 יתרחש בבוסטון וכנראה יקח אותנו גם לאוניברסיטת המדעים הידועה MIT. השמועות כי מפתחי המשחק ביקרו ב-MIT הופצו לפני כ-3 שנים ויותר, וסביר מאוד ש-Bethesda ניצלה את כל הזמן מאז השקת Skyrim ב-2011 כדי לעבוד על Fallout החדש.

נמשיך לעדכן עם כל מידע חדש בנוגע למשחק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:21 03.06.2015 | ליאור ליאור (אורח)

    האם כל מה שמפרסמים בgamespot אתם ישר מפרסמים כאן?
    או שיש לכם מקורות משלכם?
    תודה

  2. 2

    17:56 03.06.2015 | SEXYDOG SEXYDOG

    ליאור זה אחד הדברים היותר מדוברים שהיו בזמן האחרון... היה טיימר באתר של שלהם של 48 שעות וגם דיברו על זה הרבה ליפני, אתה ממש לא קשור. ואני שמח שהמחשק הזה סוף סוף יוצא ממש אהבתי את הקודם וגם את ההרחבה נקווה שיעמוד בציפיות.

  3. 3

    19:49 03.06.2015 | שי שי (אורח)

    חבר'ה Fallout 4 DOOM הוכרזו אז מה תהיה הפתעה של Bethesda לקראת כנס E3?

    מעניין אולי Quake 5 חדש ??

  4. 4

    14:59 04.06.2015 | ליאור ליאור (אורח)

    SEXYDOG או איך שאתה\את קורא לעצמך. נכון שזה היה אחד הדברים המדוברים ונכון שהיה טיימר. בד"כ מה שיפורסם כאן באתר זה בעיקר דברים "מדוברים". אך מה שאני דיברתי עליו הוא לא ספיציפית על הכתבה הזאת, אלא שהאתר כאן באופן עקבי מציג בדיוק את אותן התמונות שיש באתר gamespot וגם הכתבות שלהן דומות מאוד בתוכן. אז לפני שאתה\את מבקר בבקשה לך תבדוק קצת.

    לכותבי האתר - התגובה שלי לא באה בכדי לפגוע אלא כדי לתת ביקורת בונה שאינני מוצא דבר באתר המחדש לעומת אתרים מובילים כמו gamespot.
    לעומת זאת אתר כמו gametrailers מציג גם תוכן דומה אך בנוסף הרבה תכנים אחרים מעניינים.
    תודה

  5. 5

       | פורסם ע"י