הרשמה

Transformers Devestation הודלף, מחזיר אותנו לימים הטובים

המשחק המסתורי של Platinum נחשף לפני הזמן

האם זה משחק הרובוטריקים שחיכינו לו כל השנים האלה? Transformers Devestation מחזיר אותנו לימי הסדרה המצויירת ומתעלם לחלוטין מסדרת הסרטים

בשבוע שעבר סיפרנו לכם כי המפתחת Platinum מתכננת לחשוף משחק חדש לגמרי בכנס E3 שייפתח בהמשך השבוע. היו שמועות שדיברו על Vanquish 2 וגרמו לנו להתרגש קצת יותר מדי, וכמובן שיש גם את Scalebound שהוכרז בשנה שעברה ונראה מאוד מעניין (אם כי הוא לא יופיע ב-E3 השנה ויחכה לכנס Gamescom באוגוסט), אך היום אנו מגלים ש-Platinum לקחו את הרובוטריקים למשחק חדש. 

ולא את הרובוטריקים המעפנים שכיכבו בסדרת הסרטים של מייקל ביי - אנחנו מדברים על הרובוטריקים המקוריים שכיכבו בסדרה המצויירת שגדלנו עליה! Transformers Devestation כנראה יהיה משחק ארקייד שישוחרר דיגיטלית בלבד ולא כותר AAA במחיר מלא של 60$. המשחק עדיין לא זכה להכרזה רשמית ודלף דרך אתר Bestbuy שחשף אותו רגע לפני ההכרזה. לפי התיאור שהודלף, המשחק יאפשר לנו להילחם בתור 5 מהרובוטריקים נגד השקרניקים (Decepticons) וליהנות מסגנון הקרב המהיר ועמוס הקומבואים שהפך למומחיות של Platinum.

Transformers Devestation צפוי לקבל הכרזה רשמית בימים הקרובים, ואת המידע המלא עליו תוכלו למצוא בסיקור המלא שלנו לכנס E3 2015.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:25 14.06.2015 | LikeABulletTrain LikeABulletTrain (אורח)

    אני יודע שלא הייתי חיי מתי שראיתם
    אבל אני ראיתי את transfromers g1
    אחת הסדרות הכי יפות
    וסוף סוף משחק מדהים
    ובאמת שלא צריך להגזים נכון מייקל בי הרס את הרובוטריקים ואת ההסרט הרביעי אבל הולך לצאת סרט שכנראה ממשיך את מה שקרה בשיגקו (רובוטריקים 3)
    ודרך אגב זה משנים צורה לא רובוטריקים למרות שזה נשמע יותר יפה אבל עדיין...

  2. 2

       | פורסם ע"י