הרשמה

פרטים חדשים נחשפו על כותר Star Wars בפיתוח Visceral

המשחק שואב השראה מ-Star Wars 1313 ו-Uncharted

השחקן נולן נורת' חשף כותר עלילתי חדש ביקום של Star Wars ששואב השראה מסדרת Unchrted

למעריצי Star Wars יש הרבה ממה להתלהב ב-2015: הסרט החדש בסדרה עומד להגיע אלינו לקראת סוף השנה, ורגע לפני זה בחודש נובמבר יגיע אלינו משחק היריות המצופה Star Wars Battlefront. עם כל הטוב הזה, מה עוד אפשר לבקש? עוד משחקים כמובן! כבר ידוע לנו שהמפתחת Visceral (שעבדה על סדרת Dead Space ו-Battlefield Hardline) עובדת כיום על כותר חדש ומסתורי ביקום של Star Wars, והיום אנו מגלים עליו פרטים חדשים באדיבות המדובב נולן נורת' (Nolan North).

במהלך פאנל שאלות ותשובות של נורת' בכנס Metrocon 2015, השחקן חשף פרטים שכנראה הביאו לכמה שיחות טלפון זועמות - כמו למשל החשיפה כי Naughty Dog עובדת כיום במרץ על The Last of Us 2. בנוסף, הוא דיבר על כותר "מלחמת הכוכבים" בפיתוח Visceral וחשף כי מדובר במשחק אקשן\הרפתקאות בסגנון Uncharted. כשהוא נשאל האם מדובר בהמשך הפיתוח ל-Star Wars 1313 הגנוז, הוא ענה ש"זה שונה, אבל בערך באותו סגנון".

נורת' דיבר על כך שאיימי הניג (Amy Hennig), הכותבת המוערכת של משחקי Uncharted, עברה ל-EA ועובדת בימים אלה על אותו כותר של Visceral. בכותר Star Wars 1313 שפותח על ידי Lucas Arts וננטש בעקבות מכירת החברה לדיסני, הגיבור היה מבריח ואופורטוניסט בדומה להאן סולו מהטרילוגיה המקורית. האם Visceral תשמור על אותו כיוון, או שאולי תחזור לימי הג'דיי עם גיבור חדש נושא Lightsaber?

כל הפרטים בסרטון למטה (החל מדקה 20:45).

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י