הרשמה

צילום מסך חושף לכאורה משחק בכיכובו של סופרמן

וזו לא הפעם הראשונה שאנחנו שומעים עליו

צילום מסך שצץ היום ברשת חושף משחק עם סופרמן בתור הגיבור, או לפחות בתור אחד הגיבורים. האם זהו המשחק הבא מאת היוצרים של סדרת Batman: Arkham?

אנחנו לא בטוחים אם זה בגלל שאנחנו פשוט מתים לראות את המשחק הזה, אבל נראה שכל הסימנים מצביעים על משחק חדש בכיכובו של סופרמן שעשוי להיות בפיתוח ממש ברגעים אלה על ידי Rocksteady - המפתחת שהביאה לנו את סדרת Batman: Arkham והשיקה את Batman: Arkham Knight בחודש שעבר.

זה התחיל עם רמזים רבים שמצביעים על סופרמן בתוך Arkham Knight, כשידוע לנו ש-Rocksteady אוהבת לפזר רמזים עמומים בתוך המשחקים שלה. לאחר מכן נחשף כי WB, בעלת הזכיון לגיבורי DC Comics, מחפשת עובדים לפרוייקט חדש עם עולם פתוח ותכנון להשקה על פלטפורמות הדור הנוכחי. סופרמן, שלא קיבל הרבה תשומת לב בעולם הגיימינג כבר שנים, יככב בקרוב בסרט חדש ("באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" שיגיע לאקרנים במרץ 2016) לצד יריבו באטמן - וזה נראה כמו הזדמנות מצויינת להחזיר אותו לעולם המשחקים. עכשיו כשאתם יודעים את כל זה, צפו בצילום המסך שצץ היום בטוויטר. הצילום חושף את סופרמן בתור דמות שחיקה, במה שנראה כמו מסך בחירת הסקין של הדמות.

לפי מקור שדיבר עם אתר OnlySP, המשחק שנמצא בתכנון לא יהיה בכיכובו הבלעדי של באטמן וייקשר דווקא לסרט Suicide Squad (שצפוי לצאת באוגוסט 2016 בכיכובם של נבלי היקום של בטאמן - הג'וקר, קילר קרוק, הארלי קווין ועוד).

מה דעתכם על השמועה? האם הייתם מעדיפים משחק בכיכובו הבלעדי של סופרמן או בכיכובם של "ליגת הצדק" לצד באטמן, וונדר וומן, גרין לנטרן ושאר החברים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:29 06.07.2015 | ליאור ליאור (אורח)

    כשפתחתי את הקישור זה כן היה נראה אמיתי אבל לפי המקור ששלחתם בOnlySP רשום שזה מפותח ע"י Warner Bros. Games Montreal, אלה שפיתחו את Batman Arkham Origins ולא ע"י Rocksteady וחבל שלא כך.

  2. 2

       | פורסם ע"י