הרשמה

שמועה: Alex, Urien, Mika ו-Karin מגיעים ל-Street Fighter V

כולן דמויות שנויות במחלוקת שלא הצליחו להגיע ל-Street Fighter IV

שמועה שצצה היום ברשת מצביעה על 4 דמויות מעניינות שצפויות להצטרף ל-Street Fighter V

כשבוע וחצי לפני EVO 2015, טורניר משחקי המכות הגדול והיוקרתי בעולם, צצה לה שמועה מאוד מעניינת שעשויה להיחשף כהכרזה רשמית במסגרת הטורניר. לפי מקורות מיודעים שדיברו עם אתר Siliconera, ישנן 4 דמויות חדשות שיגיעו ל-Street FIghter V ועדיין לא הוכרזו - ו-3 מתוכן הצליחו להפתיע אותנו לחלוטין. הדמויות הן Alex, Urien, R. Mika ו-Karin.

מתוך הארבע, Alex הוא הדמות הסבירה ביותר שצפויה להיכלל במשחק. Alex הופיע לראשונה במשחקי Street Fighter III והפך לדמות הכי מבוקשת ל-Street FIghter IV שמעולם לא הצליחה להיכנס. מכאן זה מתחיל להיות מוזר: Urien הופיע גם הוא ב-SF III אבל מעולם לא צבר פופולריות גדולה.

הדמויות הנשיות שעומדות להגיע לפי השמועה הן אפילו יותר מבלבלות: Karin הופיעה לראשונה ב-Street Fighter Alpha 3 ומעולם לא צברה פופולריות מיוחדת בקרב המעריצים, ו-Mika היא אולי הדמות הנשית הכי סקסיסטית ושנויה במחלוקת ביקום של Street Fighter. שתיהן דמויות נשיות מאוד לא מוכרות שלא הצליחו להיתפס כלוחמות קלאסיות בסדרה.

לכל ארבעת הדמויות יש מאגר מעריצים כי ככה זה עם סדרה גדולה וותיקה כמו Street Fighter, אבל כולן שייכות לכותרים מתקדמים יותר בסדרה. אם הדיווח נכון, המשמעות היא ש-Capcom מנסה קאסט הרבה יותר אמיץ מזה של Street Fighter IV (שהתמקד בעיקר בדמויות הכי קלאסיות ומוכרות של הסדרה). השמועה נראית אפילו יותר מוזרה לאור העובדה שהדמויות שנחשפו בינתיים הן דווקא כן המוכרות והקלאסיות.

אילו דמויות אתם הייתם רוצים לראות ב-Street Fighter V? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:03 10.07.2015 | לוחם רחוב לוחם רחוב (אורח)

    הידיעה היותר ודאית היא שבלאנקה יופיע:

  2. 2

       | פורסם ע"י