הרשמה

נשיא נינטנדו סאטורו איווטה נפטר בגיל 55

קהילת הגיימינג העולמית באבל

קהילת הגיימינג מתאבלת על מותו של סאטורו איווטה, נשיא נינטנדו אמריקה

חברת נינטנדו פרסמה היום בצער רב כי נשיא נינטנדו אמריקה, סאטורו איווטה (Satoru Iwata), נפטר כשהוא בגיל 55. איווטה נאבק בשנים האחרונות בגידול אגרסיבי במעי, ואף נמנע מלהגיע לכנסים ואירועים בגלל הטיסות. איווטה היה אחד המנהלים הראשונים שגילה כי קשר ישיר ואישי ככל האפשר עם המעריצים יכול להביא לתפיסה חיובית יותר של המותג, וכך נינטנדו נחשבת גם היום בתור חברת הגיימינג הכי נחמדה וידידותית.

איווטה מונה בשנת 2000 לדירקטור בנינטנדו, והרוויח את תפקיד הנשיא בשנת 2002. בשנת 2013 הוא מונה למנכ"ל נינטנדו אמריקה וגם בנקודה זו, המשיך לשמור על קשר הדוק עם קהילת הגיימינג.

בתור מנהל, איווטה לא פחד לשים את עצמו מול המצלמה ולהשתטות קצת בשביל המעריצים. בשנה שעברה פורסם "קרב" בינו לבין רג'י פיל-איימס שבטוח דרש לא מעט כוריאוגרפיה מהשניים; ובחודש שעבר, בכירי נינטנדו הופיעו בגרסת החבובות ל-Star Fox - אולי דווקא בגלל המגבלה של איווטה. לפי המסמך הקריר שנשלח מנינטנדו, הדירקטורים המנהלים גניו טקדה (Genyo Takeda) ושיגרו מיאמוטו (Shigeru Miyamoto) יקחו את תפקיד הניהול. למרות הטרגדיה הקשה, בנינטנדו וודאי מודאגים מההשפעה על המניות והם ינסו בתקופה הקרובה לשדר את המסר שהכל ממשיך כרגיל ובהתאם ללוחות הזמנים.

אנו שולחים את תנחומינו לחברים ולמשפחה. יהי זכרו ברוך.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י