הרשמה

Star Wars Battlefront - איך עובד מצב ה-Assault Walker?

כל הפרטים על מצב המשחק הכי מסקרן של Battlefront

Assault Walker הוא מצב המשחק הא-סימטרי והמורכב ביותר שנחשף עד כה למשחק היריות Battlefront. איך הוא עובד?

אם תעשו חיפוש בסיסי ברשת תוכלו להגיע בקלות לסרטוני משחקיות מתוך האלפא של Star Wars Battlefront - משחק היריות המצופה שיגיע אלינו בהמשך השנה. אבל גם בסרטונים האלה קשה להבין את מצב המשחק Assault Walker הכולל שני רובוטים מהלכים ענקיים (מעריצי "מלחמת הכוכבים" מכירים אותם בתור AT-AT) שהמורדים מנסים להשמיד.

בסרטון למטה של ערוץ Battlefront Updates תוכלו לראות בדיוק איך המצב המבלבל הזה עובד. הדבר הראשון שצריך להבין הוא שמדובר במצב א-סימטרי, כלומר שלכל צד יש מטרות אחרות לגמרי למשימה: לוחמי האימפריה צריכים להגן על הרובוטים המהלכים ולהגן עליהם מהפצצות, בזמן שלוחמי המורדים צריכים לכבוש משדרים (Uplinks) ולקרוא לחלליות הקרב Y-Wing שיכולות להפציץ את הרובוטים של האימפריה.

במפה שנחשפה עד כה, Hoth, לאימפריה יש שני מהלכים ועל המורדים לחסל אותם בשלושה שלבים. כדי לעבור בין שלב לשלב עליהם לתפוס ולהחזיק את נקודות ה-Uplinks, מה שמוסיף חלליות Y-Wing להתקפות שלהם. בסיום כל שלב, המורדים מנטרלים את מגן הכוח של האימפריה ומאפשרים הפצצה מהאוויר של חלליות Y-Wing. הזמן הוא כמובן מוגבל והאימפריה יוכלו לנסות ליירט את החלליות של המורדים. אם בסוף שלושת השלבים המורדים לא הצליחו להשמיד את הרובוטים המהלכים, הנצחון הולך לאימפריה.

Star Wars: Battlefront יושק ב-17 בנובמבר לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י