הרשמה

Devil's Third יגיע למערב על ה-Wii U וה-PC

גרסת המחשב תהיה אונליין-בלבד

משחק היריות הסופר-אלים שיגיע בקרוב ל-Wii U יקבל תמיכה מלאה במערב ואפילו גרסת PC מיוחדת

המשחק Devil's Third התחיל ככותר לקונסולות הדור הקודם, הפך לכותר בלעדי ל-Wii U וכעת נראה שגם שחקני המחשב יקבלו טעימה מהיצירה החדשה של איטגאקי. Devil's Third נבנה בתור משחק אקשן\יריות עם מצב נרחב לשחקן יחיד וכן מצב מולטיפלייר מהיר ועצבני בסגנון אחר לגמרי. המשחק כבר קיבל תאריך יציאה ביפן ואירופה, אבל מעריצי המשחק בארה"ב תהו אם המשחק יושק שם או לא. ובכן, המשחק אכן יגיע לארה"ב ויושק שם בהמשך השנה. 

ויש עוד בשורה מעניינת! בנוסף לגרסת ה-Wii U המלאה, Devil's Third יושק במהלך ספטמבר גם למחשב אבל בגרסה שונה לגמרי שנקראת Devil's Third Online ותכלול רק את מצב האונליין. גרסה זו תושק בחינם עם רכישות בתוך המשחק ולפי ההכרז,ה נועדה "להפיץ את Devil's Third ברחבי העולם".

Devil's Third הוא היצירה החדשה והאלימה של היוצר השנוי במחלוקת טומונובו איטגאקי (Tomonobu Itagaki). בעבר הוא הביא לנו את משחקי Dead or Alive ואת שני המשחקים הראשונים בסדרת Ninja Gaiden, עד שהסתכסך עם המפיצה Tecmo Koei ועבר לעבוד באופן עצמאי עם אולפני Valhalla. היורש הרוחני של Ninja Gaiden 2 היה אמור לצאת עוד ב-2013 אך חווה עיכובים חוזרים ונשנים שהחמירו עם הבעיות הכלכליות של THQ ואז החמירו עוד יותר עם פשיטת הרגל והפירוק של THQ.

Devil's Third יושק ל-Wii U באירופה ב-28 לאוגוסט ויגיע במהלך ספטמבר למחשב בגרסת האונליין החינמית.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י