הרשמה

הצטרפו אלינו למסיבת העיתונאים של מיקרוסופט ב-Gamescom

הכל מתחיל ב-17:00 שעון ישראל ואנחנו נהיה כאן כדי לעדכן ולסכם את ההכרזות הכי חמות

מיקרוסופט תערוך היום מסיבת עיתונאים בכנס Gamescom שיתמקד במשחקים הכי מצופים של ה-Xbox One

ההכנות האחרונות בעיצומן והכל כמעט מוכן - כנס Gamescom עומד לצאת לדרך! לכבוד אירוע הגיימינג השני בגודלו (שעדיין לא מתקרב לסדר הגודל של כנס E3 השנתי), מיקרוסופט הגיעה עם התחמושת הכבדה וצפויה להציג עוד שעות ספורות את כמה מהמשחקים הכי מצופים שלה. אם עד לא מזמן מיקרוסופט דיברה רק על ה-Xbox One, הפעם אנו עשויים לקבל הכרזות מעניינות הקשורות ל-Windows 10 כולל משחקי Cross-Buy שנוכל לרכוש פעם אחת ולקבל גם עבור ה-Xbox One וגם עבור Windows 10.

התדרוך, שישודר בשידור חי באתר של Xbox וב-Xbox Live, צפוי להכיל כמה מהמשחקים היותר מצופים של האולפנים המשתפים פעולה עם Microsoft שלא הופיעו בכנס ה-E3 האחרון: כותר היריות\נסיעה בזמן Quantum Break, גרסת הריבוט למשחק גיבורי העל Crackdown, ומשחק האקשן Scalebound שמגיע אלינו מהיוצרים של Bayonetta ו-Metal Gear Rising.

מסיבת העיתונאים תתחיל היום (4.8) ב-17:00 שעון ישראל, וכמו תמיד אנחנו נהיה כאן עם כל העדכונים השוטפים במהלך האירוע וכמובן נביא את הסיכום המלא והמושקע ביותר עם כל ההכרזות למי שלא ראה את השידור החי.

[17:02] - והנה אנחנו מתחילים! מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט בגיימסקום יוצאת לדרך עם טריילר של הזכיונות השונים: Halo, Tomb Raider ועוד.

[17:04] - גרגור בילר מאקסבוקס גרמניה עולה על הבמה ומפנה זריז את מקומו לפיל ספנסר מנכל אקסבוקס.

[17:05] - ספנסר התחיל בלהזכיר את החיבור לגיימרים לא רק עם Xbox One אלא גם עם Windows 10.

[17:06] - בשנתיים הקרובות יגיעו יותר כותרים בלעדיים של מיקרוסופט (צד ראשון). ועכשיו - רמדי! סוף סוף נראה את Quantum Break.

[17:08] - טריילר ל-Quantum Break השאפתני. ויש גם משחקיות! השחקן יכול להאט את המן, ליצור בועות זמן כדי להגן על עצמו או למנוע מאויבים לירות. יש גם "פיצוצי זמן" שמרגישים יותר כמו רימון. בחלקים מסוימים נוכל לעצור את הזמן לחלוטין ולעצב את שדה הקרב כראות עינינו. ומסתבר גם שנצטרך להילחם נגד אויבים עם יכולות זמן משלהם. בטריילר אנחנו מגלים על יוצר מכונת הזמן הראשונה ומגלים שמשהו השתבש...

[17:14] - סאם לייק מרמדי עולה על הבמה. כפי שהובטח, המשחק יושק יחד עם סדרת טלויזיה שתתחבר לעלילה. משודר טריילר לסדרה בו רואים קאסט מרשים למדי של שחקנים. ויש תאריך יציאה! אפריל 2016.

[17:16] - באופן מיידי, Crackdown 3 עולה על הבמה. והנה הטריילר שמבטיח "לשנות את הצורה בה אנו משחקים". בינתיים אין משהו חדש לגמרי: רכבים שמשנים צורה, יכולות מיוחדות לדמות שלנו, עולם גדול ומפורט, מאוד סטנדרטי. העולם יהיה מורכב מסינדיקציות שנוכל לפרק ולהשפיע על העולם. המשחק יקבל מצב מולטיפלייר עם אווירות שהן 100% ניתנות להשמדה, כולל בניינים. לא נחשף תאריך יציאה.

[17:19] - מיקרוסופט לא מבזבזים זמן! אל הבמה מגיע הידקי קמייה מ-Platinum, החברה שעובדת כיום על Scalebound. והנה הגיימפליי!!! למשחק אווירה קלילה, אנו משחקים בעולם הנשלט על ידי דרקונים. והגיבור שלנו גם הוא שולט בדרקון. מערכת קרב מגוף שלישי עם פקודות שאפשר לתת לדרקון שלנו. כאשר הדמות מרביצה רואים מספרים צצים - מה שמצביע על סגנון של משחק תפקידים. ועכשיו נלחמים נגד גמל שלמה ענקי. במצבים מסוימים נוכל לקבל סופר-שריון לדמות שלנו עם התקפות מיוחדות, קצת כמו ב-Bayonetta. לרגע נראה שהטריילר נגמר והנה מגיעים עוד שלושה שחקנים נגד הידרה גדולה ועצבנית. המשחק יגיע בתקופת החגים 2016, בלעדית ל-Xbox One.

[17:26] - ראש ההנדסה של Xbox הכריז כי נוכל להקליט שידורי טלויזיה דרך ה-Xbox One! מה שכן, נראה שזה יעבוד רק בארצות הנתמכות על ידי OneGuide, מדריך השידורים של מיקרוסופט. נוכל גם לגשת להקלטות דרך ווינדוס 10 על כל מכשיר, ואף להליט תוכניות מרחוק.

[17:28] - נוכל לרכוש Chatpad שיתחבר לבקר ה-XBox One ויאפשר לנו להקליד. הפאד יעבוד גם עם ווינדוס 10 ויושק בנובמבר הקרוב.

[17:29 - ועכשיו - תאימות לאחור. מעכשיו, כל משחקי games with gold יתמכו על ידי האקסבוקס וואן, מה שאומר שנקבל 4 משחקים חינמיים בחודש. הפיצ'ר הנחשק יגיע בנובמבר, ואיתו ממשק חדש שיתחבר טוב יותר עם ווינדוס 10.

[17:30] - Killer Instinct מגיע לווינדוס 10 עם תמיכה מלאה ב-crossbuy! העונה השלישית של KI תגיע במרץ 2016 יחד עם דמות מפתיעה! Rash מסדרת battletoads מגיע כבר היום למשחק!

[17:32] - ועכשיו לאינדי! כל המשחקים שיוצגו היום ייתמכו גם על ידי ווינדוס 10. עולה לבמה היוצר של Bloodstained, המשחק הבא בסדרת Castlevania. המשחק יתמוך ב-Crossbuy. המשחק יהיה מכתב אהבה ל-symphony of the night ויחזיר את הסדרה לשני מימדים. הוכרזה דמות חדשה למשחק. לדמות אין שם אך היא משתמשת בשתי חרבות בו זמנית ומשתמשת בקסמים כדי לחסל שדים ומפלצות.

[17:36] - בחודשים הקרובים נראה גדילה מטורפת בכמות משחקי האינדי שיגיעו ל-Xbox One, כולל משחק הסים City Skylines. גם Worms WMD יהיה שם, ויש טריילר חשיפה ראשון.

[17:37] - רון גילברט אגדת משחקי הקווסט עולה על הבמה. Thimbleweed Park הוא משחק ההרפתקאות הבא והוא בגרפיקת פיקסלים נהדרת. יש אפילו את הממשק האולדסקולי שכולל יותר מדי פקודות.

[17:40] - והנה טריילר ל-ARK שמגיע בקרוב.

[17:41] - טריילר ל-We Happy Few, משחק רוגלייק קריפי בו אנו צריכים לשרוד בעיר מלאה במשוגעים על סמים קשים.

[17:43] - ו... עוד דיבורים על ווינדוס 10, הכוכב האמיתי של מסיבת העיתונאים. בקרוב יגיע DirectX12 ויש הדגמה חדשה מהיוצרים של פיינל פנטזי. נראה כמו אותו דמו עם המכשפה שהוצג מוקדם יותר השנה, בינתיים לא רואים שום דבר חדש.

[17:45] - ווינדוס 10 תביא תוכנת הקלטה ייעודית שתתמוך בסטים ו-LoL. מיקרוסופט תכניס cross-save כמו שיש לפלייסטיישן - אפשר להפסיק לשחק על ה-Xbox one ולהמשיך מאותה נקודה על ווינדוס 10.

[17:48] - Mojang עולים על הבמה, המפתח הראשי מדבר על גרסת ווינדוס 10 של מיינקראפט. הגרסה נמצאת כרגע בבטא ואף מוצגת בהנחה. הציגו גם את Cobalt שיגיע בלעדית ל-Xbox. נראה כמו משחק פלטפורמה ל-4 שחקנים. יגיע באוקטובר הקרוב!

[17:50] - רגע... מאיפה הגיע הטריילר הזה של Dark Souls 3? הראו הצצה למשחקיות והאיזורים במשחק, בהחלט יש שיפור בגרפיקה בהשוואה ל-Dark Souls 2,  ונראה שאנחנו פשוט הולכים למות... שוב ושוב ושוב.

[17:52] - והנה עוד טריילר מעניין... עדיין לא ברור איזה משחק זה. אולי CoD? הופה! Homefront the Revolution מתרחש בעולם פוסט-אפוקליפטי באמריקה שנכבשה ונשלטת על ידי ארגון לא ידוע. המשחק יקבל סינגל ומולטי, ונוכל לשחק ביחד עם חברים כדי ליצור "תא טרור" נגד המשטר האפל. מוצג טריילר גיימפליי. מזכיר קצת את Far Cry רק באיזור עירוני. יש גאדג'טים, נשקים מודרניים ועוד אלמנטים של משחק יריות רגיל לגמרי. הקו-אופ עובד בצורה שכל שחקן נמצא במקום אחר לגמרי, מה שיותר מצבים די מעניינים. לעתים נצטרך לעזוב את המשימה שלנו כדי לעזור לשחקן אחר שנקלע לצרה.

[17:57] - FIFA 16 עולה לבמה. באנדל חדש יכלול את האקסבוקס עם עותק של פיפא 16 כולל 3 שחקנים בלעדיים לאולטימייט טים ומנוי EA ACCESS.

[18:02] - פיל ספנסר שולח אותנו לטריילר של Halo 5. המולטיפלייר של המשחק יגיע ב-27 לאוקטובר השנה! הצוות של 343 החליט להמשיך עם שינוי דרמטי למערכת התנועה של Halo שכעת תכלול טיפוס על קירות, החלקות, נחיתות עוצמתיות מהאוויר ועוד. מראים משחק בין שתי קבוצות מקצועיות עם הצגה של מפה חדשה בשם Coliseum על הדרך. תושק גרסה מיוחדת של Xbox One של 1 טרה עם המשחק ושלט מעוצב.

[18:11] - טריילר מגניב לגמרי של Just Cause 3. המשחק יושק ב-1 לדצבר.

[18:13] - ועכשיו ל-Forza 6. אולי הגיע הזמן למשחקיות אמיתית? 450 מכוניות יגיעו בהשקה. הגרפיקה מרהיבה ביופיה ומצליחה להתעלות אפילו על Forza Horizon 2. והנה טריילר משחקיות על מירוצים בתנאים גשומים. 1080p ו60 פריימים לשניה! הישג טכני מרשים ל-Xbox One.

[18:17] - ומיד עוברים לטריילר של Rainbow Six SIege. הפעם אין בית של שגריר או מטוס חטוף אלא שטחים עירוניים בגרמניה עם כוחות הימ"מ שלה.

[18:18] - טומב ריידר עולה לבמה. הפעם רואים איזור חדש ומיוער. נחמד לדעת שבמשחק יהיו לא רק איזורים מושלגים. מערכת ההתקדמות של המשחק תישאר דומה לזו של המשחק הקודם. נוכל להקים מחנה ולשדרג את הציוד שלנו עם משאבים שאספנו בדרך, לנצל skill points וכו'. לארה הופכת כאן למתנקשת והורגת את החיילים בשקט. אפשר להסיח את דעתם כמו ב-Far Cry. ההתגנבות מאוד מאוד סטנדרטית וגורמת לתהות למה הם בחרו להראות דווקא את המרכיב הכי בנאלי של המשחק. המשחק יושק ב-13 לנובמבר עבור ה-Xbox One, בתחילת 2016 ל-PC ועבור ה-PS4 בסתיו 2016.

[18:28] - והנה הכרזה מעניינת! Halo לווינדוס 10? בסתיו 2016 נקבל משחק Halo חדש לאקסבוקס ו-ווינדוס 10. Halo Wars 2!

[18:30] - והנה עוד טריילר מהסוג שחותם מסיבות עיתונאים. וכאן אנחנו מסיימים את מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט בגיימסקום! אנחנו כבר עובדים על הסיכום המלא עם כל הטריילרים והפרטים העסיסיים והוא יעלה עוד היום אז שווה לחכות :)

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:12 04.08.2015 | yoniy78 yoniy78

    מעולה מחכה ל 17:00 תודה

  2. 2

       | פורסם ע"י