הרשמה

פרטים חדשים נחשפו על מכשירי ה-Nexus הבאים

נראה כי גוגל תחבור הנה לשתי יצרניות סמארטפונים להשקת ה-Nexus החדשים של 2105

LG והיצרנית הסינית Huawei יעבדו כל אחד על דגם שונה של ה-Nexus, כך לפי פרטים שנחשפו היום

כמידי שנה, גוגל נוהגת לחבור לחברה מצליחה ולהשיק מכשיר אשר מריץ את גרסתו הנקיה של מערכת האנדרואיד. השנה, הסיפור הזה יכול להיות שונה כי ע''פ שמועות, גוגל חוברת ל-LG ול-Huawei הסינית על מנת ליצור 2 מכשירי נקסוס לשנה הנוכחית.

אתר GizmoChina חשף היום הדלפה אשר נוגעת למפרטים של שני המכשירים. הנקסוס של LG יגיע ככל הנראה עם מסך 5.2 אינץ' ברזולוציית Full HD יחד עם המעבד Snapdragon 620. בנוסף אנו נקבל גם 4 ג'יגה זכרון ראם, עד ל-64 ג'יגה זכרון אחסון פנימי, חיבור USB Type C עם טכנולוגיית הטעינה המהירה של קוואלקום, טעינה אלחוטית, Bluetooth 4.2 וסוללה בנפח 3180mAh. המכשיר יגיע עם ספיקרים קדמיים ואפילו עם סורק טביעות אצבע בחלק הקדמי של המכשיר. את חיישן המצלמה תייצר סוני ועדיין לא נחשפו פרטים לגבי הרזולוציה. המחיר צפוי לנוע בסביבות ה-300 דולר.

באשר לנקסוס של Huawei, באופן מפתיע מדובר בדגם היותר מתקדם אשר פונה לשוק הגבוה. המכשיר יגיע עם מסך 5.7 אינץ' ברזולוציית Quad HD. ההדלפה לא סיפקה מפרט למכשיר הנ''ל, אבל גם כאן סוני תייצר את חיישן המצלמה. בנוסף, המכשיר יגיע עם מבנה מתכתי יוקרתי אשר תומך בטעינה אלחוטית, סורק טביעות אצבע וחיבור USB Type C.

פרטים נוספים יגיעו ככל שאנו מתקרבים למועד ההכרזה, משהו שעלול לקרות בחודשים הקרובים.

מה דעתכם על המכשירים עד כה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:24 09.08.2015 | בן בן (אורח)

    2105? וואו, זה המון זמן בשביל סמארטפון, אני לא בטוח שנשתמש בהם עד אז. אולי כדאי שיתחילו לעבוד על ההולוגרמות מסטאר וורס, נראה לי יותר רלוונטי

  2. 2

    17:29 14.08.2015 | AA AA (אורח)

    Snapdragon 620 או 820

  3. 3

       | פורסם ע"י