הרשמה

הכירו את LawBreakers - המשחק של קליף בלזינסקי

המעצב של Gears of War הכריז על משחק יריות חינמי ועתידני מגוף ראשון

מהאיש שהמציא את רובה-המסור של Gears of War מגיע משחק יריות חדש וחינמי מגוף ראשון

מה שנקרא עד אתמול "פרוייקט Bluestreak" נחשף סוף סוף לעולם הרחב... בערך. הכירו את LawBreakers - משחק יריות חינמי מגוף ראשון שיושק על ידי ענקית החינמיים Nexon ויתרחש בעולם עתידני ודיסטופי. מפתחת המשחק היא Bosskey, שזה יהיה המשחק הראשון שלה. בראש Bosskey עומד לא אחר מאשר קליף בלזינסקי (Cliff Bleszinski), המעצב הותיק שעבד בחברת Epic על כותרים קלאסיים כמו Jazz Jackrabbit וכמובן על סדרת Gears of War שהפכה אותו לסלב בתעשיית הגיימינג. בלזינסקי יצא להפסקה קצרה לאחר שסיים את עבודתו ב-Epic וחזר עם ההכרזה על חברת Bosskey והפרוייקט החדש שנחשף היום.

מתוך התיאור הרשמי שנשלח לעיתונות, "LawBreakers הוא משחק יריות תחרותי מגוף ראשון מבוסס-קבוצות המתרחש בעתיד שבו העולם התחלק לשתי סיעות בעקבות אירוע הרסני הידוע בתור 'הניפוץ' (The Shattering) ששינה את כוח הכבידה לעד. לאחר מכן, העולם התאושש ויצא לעידן חדש של קידמה טכנולוגית המציע מניפולציה על כוח הכבידה ושימוש בחומרים שנותנים יכולות כמעט על-אנושיות. כעת, הטכנולוגיה החדשה התפרצה ושני כוחות נלחמים על שליטה: ארגון שומר-שלום האחראי על שמירת החוק, וארגון פשיעה הנחוש לשבור אותו. שחקנים יצטרכו לבחור צד - החוק (Law) או אלה ששוברים אותו (Breakers)". נשמע די סטנדרטי בשביל משחק יריות עתידני, ובלזינסקי יצטרך להוכיח את עצמו עם מכניקות מרעננות ומשחקיות שיוצאת מהקופסא - בייחוד כשמדובר על משחק חינמי.

אז אחרי שבלזינסקי הצהיר מוקדם יותר השנה כי "לא, לא יהיה סרטון CGI שמראה 'משחקיות' כי Bosskey לא עובדים ככה", הנה סרטון ה-CGI של LawBreakers! אל דאגה, גם הצצה ראשונה למשחקיות עצמה אמורה להגיע בקרוב מאוד - מחר ליתר דיוק, ה-28 לחודש, בשעה 16:00 שעון ישראל באתר המשחק הרשמי.

מה דעתכם על LawBreakers עד כה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י