הרשמה

הכירו את העולם של Overwatch

חברת Blizzard חלקה איתנו את הרקע למלחמה האינסופית שנחווה שוב ושוב ב-Overwatch

משחק הרשת החדש ממשיך להצית את הדמיון של גיימרים עם סיפור רקע כמו שרק בליזארד יודעת לספר

משחק היריות החינמי של Blizzard עדיין נמצא בפיתוח בלי תאריך יציאה נראה לעין, אבל לצד הצצות לדמויות וסרטוני משחקיות קיבלנו היום רקע על עולם המשחק והכוחות הפועלים. גם בתור משחק יריות חינמי שעל פניו לא דורש עלילה יותר מדי מורכבת, מעריצי בליזארד כבר יודעים לצפות לרקע מפורט במיוחד ואישיות מיוחדת המתבטאת בכל אחת מהדמויות. אז באיזה עולם מתרחש Overwatch?

כשהעולם נהנה מפריחה טכנולוגית, בני האדם מייצרים מכונות ורובוטים כדי להקל על העבודה שלהם וליצור איזון אקונומי. אותן מכונות (Omnics), חיו בשלום עם יוצריהן עד שמשהו השתבש. האומניקס החלו למרוד וגררו את העולם לקונפליקט הקשה ביותר שהעולם ראה מאז המלחמה הקרה. מדובר במלחמה בקנה מידה עולמי לאחר שמפעלים שבעבר היו יוצרים רובוטים כדי לשפר את העולם, הפכו להיות מפעלי נשק שמייצרים חיילים ללא הפסקה.

העולם תמיד צריך גיבורים

בצעד נואש של ניסיון להחזיר לאנושות את העליונות שלה בעולם, האומות המאוחדות יצרו את Overwatch, קבוצה של חיילים, מדענים וטקטיקנים מהטובים בעולם במטרה לתת לאנושות את היתרון שהיא כל כך צריכה. ההיתקלות הראשונה של חיילי Overwatch בפיקודו של גבריאל רייס (Gabriel Reyes), חייל על שנוצר ע"י ממשלת ארה"ב, התחילה מצוין כש-Overwatch הצליחו להדוף כמעט לגמרי את צבא ה-Omnics ולהחזיר את השלווה לעולם. למרות המבצע של רייס, האדם שמשך בחוטים מאחורי הקלעים היה ג'ק מוריסון (Jack Morrison) שלימים הפך להיות הראש של Overwatch. הניצחון של Overwatch על חיילי ה-Omnics השיג ליחידה פופולריות ואהדה ברחבי העולם.

ספקנות ושחיתות

עשרים שנה לאחר שהוקם, ארגון ה-Overwatch החל להילחם בשמועות מצד הציבור על שחיתות בתוך הארגון. ההאשמות החלו משחיתות והמשיכו עד הפרה בוטה של זכויות אזרחים ושימוש לא ראוי בכלי נשק. אזרחים, שבעבר ארגון ה-Overwatch סימן בשבילם את העולם החדש והבטוח, החלו לאבד אמון בארגון וקבעו כי הוא בעצם הגורם העיקרי לבעיות בעולם. באותו זמן, האומות המאוחדות החלו חקירה סמויה ע"מ לבדוק אם אכן כל ההאשמות נכונות.

הפרידה משני הלוחמים הגדולים

במהלך החקירה, מטה ה-Overwatch בשוויץ הופצץ ע"י מטען. מעבר למספר הנפגעים הגבוה של חברי הארגון, חייהם של גבריאל רייס וג'ק מוריסון הגיעו לסופם. האומות המאוחדות טענו כי אין לחפש קשר בין הפיצוץ למוות של השניים, אך עם הזמן נחשפו מסמכים המצביעים כי היה מרד פנימי בתוך הארגון. רייס, שכנראה עדיין כעס על מוריסון שלקח את התפקיד לנהל את Overwatch, ניסה לגנוב לו את התפקיד בחזרה. מוריסון לעומת זאת, לא היה מוכן לוותר על כסאו והמלחמה ביניהם היא כנראה מה שהוביל לפיצוץ המטה בשוויץ.

מפורקים אך לא מובסים

החקירה שניהלה האומות המאוחדות והמוות של שתי הדמויות הבכירות ביותר בארגון היו מה שהוביל את הארגון להתפרק לגמרי. חיילים שבעבר נחשבו לגיבורים, הפכו להיות דמויות שנואות בעיני הציבור. אנשים שפעם הביאו תקווה נהפכו לסמל של שחיתות. למרות המכה הקשה שספגו חיילי הארגון, לא מעט מהם המשיכו לעבוד מתחת לרדאר, שומרים על הסדר ומנסים לאזן בין התפתחות טכנולוגית נכונה לבין כאוס מוחלט. אותם חיילים, שבעבר היו חלק מארגון שדאג לסדר העולמי, המשיכו לעשות זאת.

מה דעתכם על סיפור הרקע של Overwatch? האם העלילה מהווה חשיבות בעיניכם כשמדובר במשחק יריות ברשת?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:55 02.09.2015 | NikoH NikoH (אורח)

    כמובן עם בליזרד אי אפשר לצאת בלי עלילה מצוינת. אני אישית ממש אהבתי את הסיפור ומחכה כבר ליציאה של המשחק

  2. 2

       | פורסם ע"י