הרשמה

Far Cry Primal יוכרז בהמשך היום, יקח אותנו לעידן הקרח

כשזה נוגע ליוביסופט, תהיו בטוחים שמישהו ידליף את כל הפרטים לפני ההכרזה הרשמית

לפי דיווחים והדלפות ממספר גורמים, נראה כי מאוחר יותר היום נקבל את ההכרזה הרשמית על Far Cry Primal

Ubisoft מעולם לא ידעו איך לשמור סוד ולאורך השנים האחרונות זה עשה לא מעט נזק לסדרת Far Cry. משחק הספין-אוף Blood Dragon, למשל, הודלף במלואו לרשת זמן קצר לאחר שהוכרז לראשונה - כחודש לפני תאריך ההשקה הרשמי שלו. האם זה מה יקרה עם Far Cry Primal? אולי, אבל בינתיים יש לנו רק את הפרטים הראשוניים כפי שהגיעו לאתר Kotaku ממקורות מיודעים.

הכל התחיל עם הטיזר הקצר שתוכלו לראות למטה, המציג ציורי קיר המתארים ציד ממוטות והישרדות בתנאים קשים. Ubisoft עדיין לא הכריזו רשמית על המשחק שעומד מאחורי הטיזר, אבל גם Kotaku וגם IGN טורקיה חשפו את אותו השם - Far Cry Primal. לפי הפרטים שהודלפו, המשחק יתרחש בעידן הקרח ויכלול חיות פרהיסטוריות כמו טיגריסים וממוטות. כנראה לא נראה שם דינוזאורים אבל עם Far Cry הכל יכול לקרות. למעשה, ב-Kotaku ידעו ש-Ubisoft עובדת על Far Cry פרהיסטורי עוד מתחילת השנה, וסביר להניח שההשקה תהיה ממש בקרוב.

אם נסתמך על Far Cry 3: Blood Dragon, הרי ש-Far Cry Primal יהיה משחק ארקייד קצר יחסית אך עם מחיר מקוצץ בהתאם, ויעביר לנו את הזמן עד Far Cry 5 שיגיע בעתיד הרחוק (לכל המוקדם - סתיו 2016).

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:04 07.10.2015 | הבורר הבורר (אורח)

    כתבה לא טובה ומטעה.
    המשחק לא עולה מעט כסף - הוא עולה 60$, והוא מכיל חווית סינגל פלייר שלמה(ברגע שהנשק הרציני הוא חנית ברור שאי אפשר לעשות מולטי פלייר).

  2. 2

    19:11 07.10.2015 | סתם מישהו סתם מישהו (אורח)

    אתה מודע לזה שמדובר בכתבה שמכינה אותך להכרזה הרשמית? הפרטים מעורפלים והכל מתבסס על שמועות וניחושים...

  3. 3

       | פורסם ע"י