הרשמה

דיווח: קונסולת ה-NX של נינטנדו תשלב בין כל העולמות

נראה שה-NX תהיה קונסולה ביתית וניידת בו זמנית, צפויה להגיע ב-2016

פרטים חדשים נחשפו על הקונסולה המסתורית של נינטנדו בעקבות הפצת ערכות הפיתוח

מוקדם יותר השנה, חברת נינטנדו הכריזה כי היא עובדת על קונסולה חדשה בשם הקוד NX, אך לא נתנה שום פרטים בנוגע למפרט, חומרה וכל פרט אחר שנוגע ל-NX. רק לפני מספר חודשים דווח כי הקונסולה תשלב מערכת הפעלה מבוססת-אנדרואיד אך נינטנדו מיהרה לרסק את השמועה בטענה שאנדרואיד "לא בטוח" כשזה נוגע לתוכן לפיראטיות ותוכן לא מאושר. כעת, נראה שהמידע המהימן הראשון לגבי ה-NX נחשף בעקבות הפצה של ערכות פיתוח (DevKits) - כך לפי אתר הוול סטריט ג'ורנל.

המידע היחיד שנחשף רשמית הוא שהקונסולה תיחשף במהלך 2016, ולפי ההערכות של אנליסטים - ב-2016 נראה השקה מלאה של הקונסולה. מההתחלה ידענו שה-NX שואפת להיות קונסולה מיוחדת במינה וראשונה מסוגה, ונראה שזה בהחלט הכיוון: לפי הדיווחים, נינטנדו תשיק את ה-NX בתור קונסולה היברידית - תהיה קונסולה שתשב בסלון ותתחבר לטלויזיה, ובנוסף תהיה לפחות יחידה אחת הכלולה בחבילה שתעבוד ביחד עם ה-NX או לבד לגמרי בתור קונסולה ניידת. ה-Wii U עובדת בצורה דומה: קונסולה ראשית ובקר טאבלט שאפשר להפעיל מרחוק, רק שעם ה-NX נוכל לקחת את הבקר ולהשתמש בו מחוץ לבית בדומה ל-3DS.

בנוסף, דווח כי מפתחי ה-NX מתכוונים לכלול שבבים עוצמתיים ומתקדמים בקונסולה החדשה כך שהיא תיישר קו ואפילו תעקוף את ביצועי ה-Xbox One וה-PS4. אחת הבעיות הגדולות של ה-Wii U היא שחברות צד-שלישי התקשו להעביר את המשחקים שלהן לקונסולה של נינטנדו לצד ה-Xbox One וה-PS4. עם ה-NX זה כנראה לא יקרה, וההערכות הן שנינטנדו מחפשת תמיכה כמה שיותר רחבה מחברות צד-שלישי והבאת זכיונות פופולריים לקונסולה החדשה.

שימו לב שכל המידע הזה הוא בגדר שמועות וכבר קרה שהוול סטריט ג'ורנל הוציאו דיווחים לא מדויקים. הפרטים הרשמיים על ה-NX יגיעו במהלך 2016. מה הייתם רוצים לראות מה-NX של נינטנדו?

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:10 18.10.2015 | אור ישי אור ישי (אורח)

    משחקי gta ובcall of duty שיהיו לה
    אבל להשאיר את המותגים הבלעדיים (מריו,זלדה פוקימון..)
    כותר בלעדי חדש
    עוד סופר סמאש ברוס (לא שיחקתי בו אבל שמעתי כמה ביקורות על המשחק ועל הפלייסטיישן אול סטארס)
    ממשק חדש
    ורימייק לסופר מריו נגיד.. (מה לעשות כשאתה חי עם אמא שנולדה בשנות המריו ככה חיים את החיים)
    וחפרתי נכון?

  2. 2

    11:08 24.10.2015 | כפיר כפיר (אורח)

    אמן שיתמוך בכל הקונסולות הקודמות של נינטנדו

  3. 3

       | פורסם ע"י