הרשמה

Total War: Warhammer קיבל תאריך יציאה וצבא חדש

צבא ה-Chaos יהיה זמין בחינם רק למזמינים מראש

האם Games Workshop קצת הגזימו עם המודל העסקי שלהם?

בחודשים האחרונים, Total War: Warhammer הפך לאחד הכותרים המצופים ביותר של כל חובב אסטרטגיה באשר הוא, ובסוף השבוע האחרון קיבלנו שטף של מידע חדש ועסיסי היישר מהמקור. אז בואו נתחיל עם החדשות הטובות: Total War: Warhammer קיבל תאריך יציאה והוא קרוב יותר ממה שחשבנו - אפריל 2016. המשחק יושק כמובן למחשב בלבד. חוץ ממשחק הבסיס שתוכלו לרכוש במחיר המלא של 60$, Games Workshop מציעה שתי חבילות אספנים: גרסת ה-Limited Edition שתגיע עם מארז מתכתי למשחק, וגרסת ה-High King שכנראה תעלה לנו ביוקר (עדיין לא נחשף המחיר) ותכלול טבעת מגניבה המשמשת גם בקוביה, קרן שתיה מהודרת, מפת בד של עולם המשחק, ספר מושקע וכבד עם ציורי קונספט ומידע על המשחק, מארז מתכתי למשחק ומדריך אסטרטגי.

בנוסף, הוכרז על צבא חדש ודווקא כאן מגיעות החדשות הרעות. נראה כי צבא ה-Chaos יהיה מוכן עם השקת המשחק באפריל אך Games Workshop בחרו להגביל את הגישה אליו עבור השחקנים שהזמינו מראש את המשחק. לאחר ההשקה, צבא ה-Chaos יהיה זמין בתשלום נוסף. בדרך כלל נהוג לתת בונוסים קוסמטיים בלבד למזמינים מראש, אבל להגביל צבא שלם שלאחר מכן יעלה כסף נחשב למהלך לא כל כך ידידותי לצרכן. מה שכן, ה-Chaos נראים מצוין ותוכלו לקבל הצצה לכמה מהיחידות האכזריות שלהם בסרטון למטה.

אחרי שנים של משחקים שניסו לדמות קרבות ענק בצורה הכי ריאליסטית שיש, סדרת Total War עוברת לתחום הפנטזיה עם Total War: Warhammer. משחק האסטרטגיה החדש יביא לנו קרבות עצומים עם מאות ואלפי יחידות, רק שהפעם הקרבות יתרחשו ביקום של Warhammer, משחק המיניאטורות הפופולרי שהוליד אינספור משחקי מחשב עד היום.

Total War: Warhammer יושק ב-28 לאפריל 2016 בלעדית ל-PC.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י