הרשמה

Blizzcon 2015 - כל ההכרזות, כל הטריילרים, כל מה שאתם צריכים לדעת

הרחבה חדשה ל-Hearthstone, תאריך יציאה ל-Overwatch, פרטים חדשים על WoW ועוד

למקרה שפספסתם את חגיגת ההכרזות של בליאזרד, הנה כל המידע והטריילרים במקום אחד

כמו בכל שנה, המפתחת Blizzard חיכתה עד חודש נובמבר כדי לקיים את כנס Blizzcon - החגיגה האולטימטיבית של כל מה שבליזארד. קיבלנו הכרזות מפתיעות, מידע חדש על כל משחקי החברה וכמות תוכן חסרת תקדים. אם פעם ציפינו לקבל לא הרבה יותר מטריילר לאחד ממשחקי החברה ותאריכי יציאה שרחוקים מאיתנו בשנים, שנת 2015 היוותה נקודת מפנה וכל תאריכי היציאה לכל התכנים והמשחקים החדשים - נמצאים במרחק חודשים ספורים. אז מה היה לנו ב-Blizzcon 2015?

טקס הפתיחה

אם בא לכם לחוות מחדש את הכנס ולראות את כל המידע למטה על פני שעה ומשהו, תרגישו חופשי! הנה טקס הפתיחה של Blizzcon 2015.

Hearthstone: League of Explorers

משחק הקלפים הפופולרי קיבל הרפתקה חדשה בשם League of Explorers. זו תהיה ההרחבה השלישית לשחקן יחיד אחרי Curse of Naxxramas ו-Blackrock Mountain. ההרחבה תכלול 4 "חדרים" שישוחררו לאורך החודש הקרוב, כל אחד עם מספר אתגרים ובוס, ועם כל אתגר שננצח - נקבל קלף חדש - בסך הכל נקבל 45 קלפים חדשים.

Hearthstone: League of Explorers תושק ב-12 לנובמבר - יום חמישי הקרוב!

World of Warcraft: Legion

ההרחבה הבאה של משחק ה-MMO המצליח בכל הזמנים תהיה אצלנו בקיץ 2016 ותביא איתה תכנים חדשים: יבשת חדשה (The Broken Isles), העלאה של תקרת הרמות ל-110, אויבים ו-Raids חדשים, מערכת PvP חדשה עם מערכת הכבוד (Honor System) וכמובן דמות חדשה - ציידי שדים (Demon Hunters). ההרחבה תעלה לנו 50$ בצורתה הפיזית או הדיגיטלית. חוץ מזה קיבלנו גם טריילר CGI מרהיב שיעשה לכם חשק לחזור לעולם הממכר של וורקראפט.

World of Warcraft: Legion תושק בקיץ 2016 בלעדית למחשב האישי.

Warcraft: הסרט

2016 תביא איתה לא רק הרחבה חדשה ל-World of Warcraft אלא את הסרט המצופה שנמצא בתהליכי הפקה כבר שנים. Warcraft קיבל טיזר מרשים בתחילת שבוע שעבר וביום שישי בלילה קיבלנו סוף סוף את הטריילר המלא.

Warcraft יגיע לאקרנים ביוני 2016.

Starcraft 2: Nova Covert Ops

המשחק השלישי בטרילוגיה, Starcraft 2: Legacy of the Void, מגיע אלינו עוד יומיים בדיוק אבל לבליזארד היתה עוד הפתעה למעריצי המשחק: חבילת משימות DLC בשם Nova Covert Ops. ההרחבה תחזיר אותנו לצבא ה-Terran ותשים אותנו בנעליה של Nova - סוכנת מיוחדת שנשלחת למשימות מסוכנות במיוחד. בכל משימה נשלוט ישירות ב-Nova ובדרך נוכל לשדרג את היכולות שלה ולצייד אותה בכלים ונשקים שונים. בתור נובה, תפקידנו יהיה לבלום את צבא ה-Zerg כחלק מקבוצת בדלנים של ה-Terran.

Starcraft 2: Legacy of the Void יושק ב-10 לנובמבר בלעדית למחשב האישי, ו-Nova Covert Ops תושק בתחילת 2016.

Overwatch: Origin Edition

Overwatch יושק כמשחק מלא עם הכותרת Origin Edition ויעלה 60$ לגרסת הקונסולות ו-40$ לגרסת ה-PC. גרסה זו תגיע עם 21 גיבורים ותהווה את הבסיס לתוכן הנוסף שיגיע עם הזמן כמו גיבורים, מפות ומצבי משחק. למרות כל זה, אנחנו עדיין חושבים שהמשחק יגיע עם איזושהי אופציית Free to Play - אם לא בזמן ההשקה אז בעתיד. בטריילר למטה תוכלו לראות את הבונוסים שמגיעים עם גרסת ה-Origin Edition.

Overwatch יושק עבור ה-Xbox One, PS4 והמחשב האישי באביב 2016.

Heroes of the Storm: Arena Mode

משחק ה-MOBA הפופולרי יקבל בקרוב ערימה של תוכן החדש הכולל 3 דמויות חדשות (Lunara, Gerymane ו-Cho'Gall), מפה חדשה בשם Tower of Doom ומצב משחק חדש בשם Arena. התוספת המעניינת ביותר היא מצב ה-Arena, שיהפוך את המשחק לאפילו יותר מהיר וקליל. במצב זה, כל שחקן בקבוצה יבחר מתוך 3 דמויות אקראיות (שלאו דווקא נמצאות באוסף האישי שלכם) והקרב יתחיל באופן מיידי עם דגש על אקשן מהיר. בתחילת המשחק נוכל לבחור יכולת אחת להוסיף לגיבור שלנו ושתי הקבוצות יילחמו אחת בשניה בזירות קטנות וצפופות עם מטרה יחידה (בהתאם למפה). מצב זה יתן לשחקנים את האופציה של להיכנס ישר לאקשן ולחוות משחקונים קצרים וזורמים.

Diablo 3: Reaper of Souls - 2.4

טלאי 2.4 למשחק יביא איתו ערימות של תוכן חדש הכולל: חפצים חדשים בדגש על סטים וחפצים אגדיים (Legendaries), איזור חדש לגמרי עם מפלצות חדשות, מתכונים חדשים וסודיים ל-Kanai's Cube, אופציה להעביר דמות לא-עונתית היישר לעונה הנוכחית, יותר מקום ב-Stash האישי של כל שחקן ועוד הפתעות. קליק לרשימת התוספות מלאה בעמוד הרשמי.

מה דעתכם על כל התוכן החדש שמגיע אלינו מבליזארד? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:27 10.11.2015 | רון רון (אורח)

    פחות אהבתי את הטריילר של וורקראפט. הוא הרגיש לי איטי וצולע מדי, ולא השתווה לקודם.

  2. 2

       | פורסם ע"י