הרשמה

מי בזבז 30,000 דולר ב-Star Citizen ולמה?

מסתבר שהוא לא מת, רק התחלף

הכירו את האיש שהוציא את המילה "מיקרו" מ-"מיקרו-רכישות"

כמה פעמים יצא לכם להוציא כסף בתוך משחקים שכבר רכשתם כדי לקבל יתרון או כלי נשק מיוחדים? למקרה שאתם נמנים בין אותם אנשים ומרגישים לא נעים עם הבזבוז שלכם, אתם לא לבד, וכנראה שאתם נמצאים בטווח ההיגיון - בגיגוד לבחור הזה.

שחקן Star Citizen בשם Ozy311 אמר כי במהלך התקופה בה הוא משחק את המשחק, הספיק להוציא מעל 30,000 דולר, כשהוא מחזיק בכל ציוד שנוצר אי פעם למשחק וגם כפילויות של חלק מאותם אביזרים.

"יש לי את החבילה היקרה ביותר במשחק הנקראת The Completionist With the Mile High Club, כשחבילת הבסיס עולה 15,000", אמר לאתר PCGamer. "זה לא התחיל ככה. כשהתחלתי לפני הרבה שנים, הייתי קונה פה ושם ואז שם ופה.כשהתחלתי להסתכל על המוצר בתור אדם בוגר, חשבתי שזה כל מה שאני צריך. הייתי מכור ועמוק בפנים".

"המשחק השתנה פלאים בזכות פידבק של המשתמשים. הם מקשיבים. זה לא כאילו הם הוציאו את המשחק והוא יצא גרוע בגלל שלא שאלו אותנו כלום".

Star Citizen הפך להיות משחק מאוד פופולרי בשנים האחרונות וצבר מעל 70 מליון דולר, בין היתר בזכות שחקנים כמו Ozy311 שמוציאים סכומים גדולים על המשחק במטרה לשדרג את צי הספינות שלהם. למרות שהיה מתוכנן ליציאה במהלך 2015, עדיין אין תאריך יציאה סופי.

צפו בסרטון של המשחק עם כוכבים הוליוודים כמו גארי הופר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:02 11.02.2016 | דניס הולדמן דניס הולדמן (אורח)

    גארי הופר? באמת??
    http://www.imdb.com/name/nm0000198/?ref_=fn_al_nm_1

  2. 2

       | פורסם ע"י