הרשמה

Game Awards 2015 - הזוכים, ההכרזות והטריילרים מטקס פרסי המשחקים

נשארנו ערים כל הלילה כדי שאתם לא תצטרכו והבאנו את ההפתעות, האכזבות והפאדיחות מטקס ה-Game Awards

כל הזוכים, ההכרזות והרגעים המביכים מטקס פרסי המשחקים של 2015

טקס משחקי השנה של 2015, The Game Awards, נערך היום בבוקר בלוס אנג'לס וסיכם את אחת השנים הפורות והמוצלחות בגיימינג בעשור האחרון. חוץ מחלוקת פרסי המשחקים של 2015, הטקס הביא איתו טריילרים והכרזות בכורה כמיטב המסורת. בהמשך תגלו שהרבה מהשמועות שרצו בזמן האחרון התגלו כנכונות ויש גם כמה הפתעות משמחות שהגיעו משום מקום.

את רשימת הזוכים המלאה תוכלו לראות למטה אבל אתם כנראה מתים לגלות מי לקח את "משחק השנה", אז אנחנו שמחים להכריז ש-The Witcher 3 זכה בתואר הנחשק בנוסף לפרסי "המפתחת הטובה ביותר" ו-"משחק התפקידים הטוב ביותר". זה היה קרוב אבל אם אתם שואלים אותנו - אין משחק מתאים ממנו. בשאר הקטגוריות תוכלו למצוא את הזוכים הצפויים כמו Mortal Kombat X ב-"משחק המכות הטוב ביותר" אבל ההפתעות הגדולות היו Her Story שלקח שני פרסים ו-Rocket League שלקח את "משחק הספורט\מירוצים הטוב ביותר" ו-"משחק האינדי של השנה". משחק האינדי ששילב בין מירוצים וכדורגל לקח בסיבוב ענקית כמו Forza 6, Fifa 16 ו-NBA2K16. תוכלו לראות את רשימת הפרסים המלאה גם דרך האתר הרשמי.

בניגוד לטקס ה-VGX שנערך ב-2013, בשנה שעברה וגם השנה חזרנו לפורמט יותר המוני ופחות אינטימי שמזכיר את הטקסים הגדולים כמו האוסקר והגראמי (כולל הגשה מביכה והופעות מוזיקליות שלא מעניינות אף אחד). בסך הכל היה יבש וארוך מדי - כמו האוסקר והגראמי, וההיילייטס כמו תמיד היו הרגעים המביכים.

אז רגע ה"אני אתן לך לסיים אבל לביונסה היה את הקליפ הטוב בכל הזמנים" של הטקס הולך לג'ייד ריימונד שעלתה על הבמה להגיש את פרס המדובב הטוב של השנה ואמרה "מי לא מזהה את הקול של סנייק מ-Metal Gear Solid בלי... דייויד היית'ר?". כן, היא התייחסה לשחקן הקודם של סנייק, דקות ספורות אחרי שקיפר סאת'רלנד (השחקן הנוכחי שדיבב את סנייק ב-MGS V) ירד מבמה. ברור שהיא צודקת לגמרי, אבל קצת טאקט אף פעם לא מזיק.

הרגע המביך ביותר בטקס היה ההופעה של הידאו קוג'ימה - או יותר נכון ההיעדרות שלו. או יותר ספציפית: השיימינג המיותר שהחליטו לעשות לקונאמי על זה שהיא כביכול מנעה מקוג'ימה להגיע עקב חוזי תעסוקה שעדיין בתוקף. ג'וף קיילי שהרים וניהל את הטקס, החליט משום מה לעצור הכל וללכלך על קונאמי המרושעת שמנעה מקוג'ימה להגיע מיפן. כמו עם הפליטה של ג'ייד ריימונד - נכון ב-100%, אבל מיותר לחלוטין. חוץ מזה היו שתי היעדרויות לא ברורות מהכנס: Mortal Kombat X שהיה אמור לחשוף דמות חדשה - זה אפילו הוכרז בערוצים הרשמיים אך שום טריילר לא הגיע. עוד היעדרות היא של קטגוריית משחק היריות - משום מה לא הגיעו לקטגוריה הזו במהלך הטקס וגם העמוד הרשמי עדיין לא מעודכן עם הזוכה נכון לעכשיו.

במהלך הטקס חולק פרס "אייקון התעשיה" שזה כמו "מפעל חיים" רק על מפתחות משחקים, והפרס הלך למקימים של Westwood - החברה שהביאה לנו בין היתר את סדרות Dune ו-Command & Conquer ובעצם המציאה את ז'אנר האסטרטגיה בזמן אמת (RTS). ההשפעה שלהם על תחום הגיימינג ניכרת עד היום ועבור כל מי שגדל על המשחקים של שנות ה-90, רוב הסיכויים ש-Westwood השפיעה עליו בדרך כזאת או אחרת. למעשה כל משחק אסטרטגיה שאנחנו מכירים היום כולל Starcraft II ו-League of Legends כנראה לא היה קיים בלי החלוצים שהתחילו את הכל.

אז עכשיו שסיימנו לדבר על כל מה שמסביב, הנה ההכרזות הגדולות מהכנס:

Psychonauts 2

אחרי עשור של ציפיה, סוף סוף זה קורה! Double Fine השתכנעו סופית והחליטו להפוך את משחק ההמשך למציאות. יש גם מודל עסקי חדש שבו תוכלו לתרום סכומים קטנים בשביל בונוסים או להשקיע בגדול ולקבל נתח מהרווחים. הקליקו על הכותרת לכתבה המלאה עם כל הפרטים.

TellTale Batman

זוכרים את ההכרזה על משחק TellTale ביקום של Marvel Comics? היא הפכה את הטריילר שהוצג להרבה יותר מפתיע כי באטמן הוא בכלל מהיקום של DC Comics! אז קודם כל זה מגניב לגמרי ש-TellTale הצליחו להשיג את שתי מעצמות הקומיקס, ויהיה מעניין לראות לאיזה כיוון היא תלך עם האביר האפל. בינתיים לא קיבלנו שום מידע על המשחק, אבל הפרק הראשון בסדרה יגיע כבר במהלך 2016.

Far Cry Primal

משחק הספין-אוף בסדרת Far Cry קיבל טריילר חדש שחשף חלק משמעותי מהמשחקיות: במקום לצוד חיות, אפשר לאלף אותן ולהפוך דובים, זאבים, טיגריסים ואפילו נשרים לנשק קטלני. הקליקו על הכותרת לכתבה המלאה עם כל הפרטים.

Shadow Complex Remastered בחינם!

ונחזור לשמועות - זוכרים את השמועה על Shadow Complex למחשב? אז הגרסה המשופצת של ממתק המטרוידווניה מ-2008 מגיע ל-Xbox One, PS4 ו-PC בתחילת 2016 אבל בהחלטה מוזרה ומשמחת במיוחד, Chair החליטו לחלק את גרסת המחשב לגמרי בחינם לתקופת החגים. למה אתם מחכים? תורידו את המשחק עכשיו!!!

Shaq Fu: A Legend Reborn

אחד המשחקים הכי ידועים לשמצה בהיסטוריה של הגיימינג מקבל כותר חדש ולמרבה המזל זה לא רימאסטר של האסון מ-1994 אלא משהו חדש לגמרי. כל הדמויות שהוצגו הן מקוריות לגמרי והמשחק נראה בכלל כמו Beat em up ולא משחק מכות 1 על 1 כמו המקור. אנחנו מוכנים לזרום עם ההייפ עד שיוכח אחרת (כן, למרות שנכווינו בעבר. כאלה אנחנו).

Rocket League

בהתאם לשמועה שפורסמה אצלנו ממש אתמול, Rocket League מגיע ל-Xbox One בפברואר 2016 ויש לו הפתעות: שני רכבים בלעדיים של Gears of War ו-Halo.

Rock Band VR

משחק הקצב שקיבל לאחרונה גרסה מחודשת ל-PS4 וה-Xbox One, מגיע בקרוב גם ל-VR! המשחק יקבל תמיכה ל-Oculus Rift ב-2016 וישים את השחקן במרכז הבמה. הטריילר המבדר הראה את מפתחי המשחק לומדים מהלכי רוק מחברי להקת המטאל DragonForce - אלה שעשו את אחד השירים הברוטאליים ביותר בהיסטוריה של משחקי הגיטרה - Through Fire and Flames.

גרסת ה-VR של Rock Band תגיע במהלך 2016.

ועכשיו לזוכים בפרסי המשחקים של 2015:

משחק השנה: The Witcher 3

משחק הרשת: Splatoon

משחק המכות: Mortal Kombat X

משחק הספורט\מירוצים: Rocket League

משחק האקשן\הרפתקאות: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

משחק המובייל: Lara Croft GO

משחק האינדי: Rocket League

משחק המשפחה: Super Mario Maker

המשחק המצופה ביותר: No Man's Sky

מפתחת השנה: CD Projekt Red (על The Witcher 3)

קבוצת ה-eSport הבולטת: Optic Gaming

שחקן ה-eSport של השנה: Kenny “KENNYS” Schrun (משחק CS:GO ב-EnVyUs)

הסיפור הטוב של השנה: Her Story

הגיימר הויראלי של השנה: Greg Miller

האימפקט של השנה: Life is Strange

יצירת המעריצים הטובה של השנה: Portal Stories

הבימוי האומנותי הטוב של השנה: Ori and the Blind Forest

הסיפור הטוב של השנה: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

פס קול: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:03 04.12.2015 | מיכאל מיכאל (אורח)

    צפוי The Witcher 3 משחק אדיר

  2. 2

    12:04 04.12.2015 | ב ב (אורח)

    Witcher 3 הוא טוב מאוד, אבל overrated בצורה מוחלטת. מצד אחד הוא לא מספק חוויה רגשית חזקה כמו משחקים כגון The Last of Us ולא משאיר רושם של ממש אחרי שמסיימים אותו ומצד שני מבחינת משחקיות נטו הוא חוזר על עצמו, כיף לפעם אחת בלבד, ומספק 60-70 שעות משחק ככה שהוא אפילו לא מתחרה ב-Fallout 4 מהבחינה הזו.

    שיהיה, לא משנה מה אפשר להגיד בנושא, התעשייה תמשיך להאדיר את המשחק הזה בלי הפסקה ולהשתיק כל מי שחושב אחרת.

  3. 3

    13:15 04.12.2015 | אלכס אלכס (אורח)

    לתגובה של ב (אורח)

    אני לא חושב שאתה מבין על מה אתה מדבר, אני השקעתי בוויטצ'ר 3 משהו כמו 120 שעות (ללא ההרחבה) כולל קווסטים, כולל מקומות בעלי ערך ולא בהכרח חקרתי הכל. הוא משחק חוויה רגשית מאוד חזקה בכך שנותן לך בחירה בין דברים מאוד חזקים כמו נגיד לבחור להציל ילדים של כפר מסוים לבין לרצוח את כל המבוגרים או דברים אחרים בעולם האפל הזה שברגע שאתה מבין את הלך הרוח של המשחק אתה רק מקווה כל פעם מחדש שדברים יסתדרו לטובה. עם כל הכבוד ל-The Last of Us המשחקיות היא מאוד חוזרת, בנאלית ומשעממת והייתי יותר בקטע שראיתי סרט מאשר שהשתתפתי בצורה פעילה במשחק. וגם Fallout 4 אפשר לשחק בוויטצ'ר שוב ושוב במיוחד אחרי שיש לך New game , משהו שאין לך בפולאאוט 4 ועם כל הכבוד, פולאאוט 4 הוא פשוט עוד פולאאוט, הוא סבבה אבל לא יותר מזה.

    בוויטצ'ר המפתחים השקיעו במשחק מההתחלה שלו ועד הסוף כמו DLC חינמים, תיקוני באגים (הפאטץ' הכי גדול בהיסטוריה) שבפועל לא הרסו את המשחק אבל הם הקשיבו ותיקנו (לעומת פולאאוט שאוהבים להסתמך על מודים), הרחבה שבאמת שווה כל שקל כי אתה מרגיש שמדובר בתוכן שלא סתם חוזר על עצמו.

    אחי, זו הראיה שלך ואני מכבד אותה אבל אם היית מסתכל באופן נייטרלי היית מבין שוויטצ'ר הוא לא עוד המשך, אלא הוא זן חדש לגמרי והוא ברמה של ככה צריכים משחקים להיות ולהיראות. אז בהחלט מגיע להם על משחק יוצא מן הכלל והשקעה אדירה באלו שרכשו אותו ברמה של משחק השנה ואני מוכן לצורך העניין לרכוש את ה Enhanced edition שכנראה תצא.

  4. 4

    13:35 04.12.2015 | רועי רועי (אורח)

    אף אחד לא היה צריך לזכות חוץ ממטאל גיר סוליד- אין שני למשחק הזה.

  5. 5

    15:51 04.12.2015 | ב ב (אורח)

    אלכס, שיחקתי אותו די והותר בשביל להבין על מה אני מדבר. הוא מורכב מחלקי מפות בלבד ולא מעולם פתוח באמת, ההבדלים בבחירת השחקן באים לידי ביטוי ב-cutscenes בלבד ולא במשחקיות עצמה כמו שהמעריצים טוענים ותוצאות הבחירה לרוב (לא תמיד) מתגלות כהבדלים מינוריים בלבד.

    כששיחקתי בו נתקלתי בהמון באגים שממש הפריעו לי לשחק או שסתם הרגיזו (מצד שני, כל הפורומים צעקו עלי שהכל היה בדמיון שלי, אז מילא), גיימפליי ממוחזר, אנימציות שחוזרות על עצמן והמון המון filler quests ריקים מתוכן בסגנון "תהרוג וזהו". המשחק הזה נהנה מאפלייה גבוהה מכל בחינה שמסתכלים עליה: בעיות שמשחקים אחרים נקטלים עליהם - ל-Witcher 3 מוותרים, מתעלמים, "מחליקים". הכל בסדר, הכל מושלם, הכל חלק מהתוכנית. אבל גרוע מכך: משחקיות מהנה בסך הכל וחוויה טובה אבל לא מדהימה מואדרת לרמה הרבה מעבר למידותיה, לדעתי, וזה כבר מתסכל במיוחד וגורם לי להרגיש כאילו אני הילד בסיפור בגדי המלך החדשים.

    אתה לא מסכים? אתה בחברה טובה, אני מניח.

  6. 6

    15:56 04.12.2015 | ב ב (אורח)

    אם להוסיף, אני כמעט מסכים עם רועי מעלי: למרות שהוא לא הטעם שלי במדוייק והוא בהחלט לא חף מבעיות, אני גם חושב ש-Metal Gear Solid V הוא משחק הרבה יותר חדשני, מעניין וסוחף מ-Witcher 3. למרות התלונות שלי לגביו ולמרות שאפילו לא הצלחתי להביא את עצמי לסיים אותו, המשחקיות של Metal Gear באמת הייתה קפיצת מדרגה ולדעתי באמת קידמה את כל התחום קדימה. לא הייתי מתנגד אם הוא היה נבחר מאשר הבחירה הפופוליסטית והפחדנית הזו.

  7. 7

    16:09 04.12.2015 | אלכס אלכס (אורח)

    ב'

    אני מניח שהכל בסופו של דבר הכל עניין של טעם אבל יש לך פה משחק שזכה בזה כי הייתה אהבה אוניברסלית אליו. אני ממש לא הרגשתי גיימפליי ממוחזר וגם מבחינת בחירות שעשית באותן סצינות כן הייתה השפעה. אתה קורא לזה פופוליסטית ופחדנית אבל הבחירה נעשתה הרי על ידי הצבעות של מעריצים. ואני מצטער אם אתה חווית בעיות כלשהן במשחק, ברור שגם אני נתקלתי בבאגים שחלק תוקנו וחלק לא ולהם דווקא לא וויתרו והמפתחים כן הקשיבו ועבדו על כל פרט ופרט. אבל הבאגים לא הפריעו לי. גם מבחינת הקווסטים, כל Side Quest היה מאוד ייחודי ואני לא מדבר על החוזים של המפלצות (שגם הם היו ייחודיים לעצמם בדרך שבה אתה צריך להתכונן לדוגמא) או על הסימני שאלה שמופיעים על המפה שאתה יכול לחקור. כל קווסט שלא קשור לעלילה המרכזית הוא ייחודי בפני עצמו ומעלה הרבה עניין.

    יכול להיות שמבחינתך ספציפית, המשחק לא סחף אותך כמו שהוא סחף הרבה אחרים וזה מוצדק לגמרי, מדובר בדעה אישית שלך אבל כמו שאתה מתאר, יש רוב שלא הולך לפי הראש שלך וכן מעריך את המשחק בצורה אחרת ובכך הוא זכה.

  8. 8

    01:29 05.12.2015 | LiavMe LiavMe (אורח)

    אין דיבור כלל על red dead redemption 2?

  9. 9

    01:41 05.12.2015 | נתן נתן (אורח)

    אין ספק שWitcher 3 הוא משחק השנה ובכלל, המשחק הטוב ביותר עד היום מכל הבחינות. בדיוק גם סיימתי Fallout 4 שהוא משחק נחמד אבל לא קרוב למכשף. Fallout 4 חוזר על עצמו במשימות צד כל הזמן, במיוחד בשלבים המאוחרים של המשחק.
    מחכה בקוצר רוח למשחק הבא Cyberpunk 2077 של חברת של CD Projekt RED הגאונית והפולנית.

  10. 10

       | פורסם ע"י