הרשמה

Xbox Live Gold - המשחקים החינמיים של ינואר

אחת מרשימות המשחקים הטובות ביותר ש-Xbox הציגה

מאז התאימות לאחור של ה-Xbox One, מיקרוסופט משתוללת

שירות המנוים Games With Gold של Xbox פרסם היום את רשימת המשחקים הזמינים לחודש ינואר.

מנוי השירות יוכלו להנות ממשחקים מצוינים שיעזרו לכולם להתחיל את השנה באווירה טובה ועם חיוך. אז מה מצפה לנו בשנה החדשה?

Killer Instinct: Season One Ultra Edition

משחק המכות המצוין הספיק לעבור לא מעט תהפוכות מאז שמצא בית חם בקונסולה החדשה של מיקרוסופט. אם אתם מחפשים איזה משחק מכות חדש שילמד אתכם את רזי ה-Juggling או שאתם סתם אוהבים להעביר זמן עם עוד חבר מול המסך, מומלץ לכם לנסות את Killer Instinct. המשחק יהיה זמין בין ה-1 ועד ה-31 בינואר.

Zheros

מתי יצא לכם לשחק סייד סקרולר(Sidescroller) כיפי, קליל ועם מישהו נוסף בקונסולה שלכם? אם התשובה שלכם היא לפני יותר מדי זמן, אז המשחק הבא הוא בשבילכם. Zheros הוא סייד סקרולר עם גרפיקה עתידנית ומגניבה שלא שוכח את שורשי הסייד סקרולר ודואג לשמור על אווירה קלילה לאורכו.  המשחק יהיה זמין מה-16 בדצמבר ועד ה-15 בינואר

Dirt Showdown

שחקני ה-Xbox 360 לא נשארים באפלה. משחק הספין אוף של סדרת המירוצים Dirt, מציג עולם ראלי בו אתם יכולים להתחרות אחד עם השני ולהשאיר אבק למתמודדים שלכם. אם ראלי הוא הסגנון המועדף עליכם, קפצו לנסיעת מבחן עם Dirt Showdown. המשחק יהיה זמין מה-1 עד ה-15 בינואר.

Deus Ex: Human Revolution

האם צריך לומר עוד? שחקני ה-Xbox 360 יכולים לנצל את ההזדמנות הזו כדי לקפוץ היישר אל אחד ממשחקי ה-RPG הטובים של השנים האחרונות Deus Ex: Human Revolutuion מציג אותנו בעולם פתוח ועתידני בו אתם משחקים דמות של שוטר בשם אדם ג'נסן שנקלע לפיצוץ שבעקבותו צריך להחליף את כל חלקיו בחלקים קיבירנטיים. גנס'ן שמתחיל לחקור את הפיצוץ בו היה מעורב, מגלה כי ישנם גופים שרוצים לפגוע בו ובחבריו הקיבירנטיים. המשחק יהיה זמין החל מה-16 עד ה-31 לינואר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י