הרשמה

ויגיימס מסכמים את 2015

המשחקים הכי טובים, ההפתעות והאכזבות שהיו לנו ב-2015

צוות ויגיימס מביא לכם את משחקי השנה, ההפתעות והאכזבות של 2015

אם אתם שואלים אותנו, 2015 היתה שנה מצויינת לגיימרים. אחרי שורת האכזבות שהביאה איתה 2014, השנה הגיעו לא מעט משחקים מצויינים והרבה כותרים שחיכינו להם הרבה זמן. לצד משחקים שסומנו כבר בהתחלה בתור מועמדים לתואר "משחק השנה" (כמו The Witcher 3 ו-Fallout 4), ראינו הפתעות כמו Undertale ו-Rocket League שכבשו את הקהל, וכמובן שבדרך היו גם אכזבות שבלעדיהן היתה לנו שנה מושלמת (ואי אפשר לקבל את זה, נכון?). כדי לסכם את כל מה שהיה לנו בשנה המטורפת הזאת, רתמנו את צוות הכתבים של ויגיימס והבאנו לכם את סיכום השנה שלנו. תהנו!

אור מנטש

משחק השנה - The Witcher 3

לא יודע איך יצא לי ללכת על כל הבחירות הכי בנאליות אבל איך אפשר לא לתת את "משחק השנה" ל-The Witcher 3? מכל המשחקים ששיחקתי ב-2015 (מודה, עדיין לא הגעתי ל-Undertale), היה רק משחק אחד שהצליח לכבוש אותי ולגרום לי להרגיש כאילו אני בעולם פנטסטי, יפהפה אך אפל ומלא בסודות. לצד הקרבות ומסעות הציד שיישארו איתי, כמה מהרגעים הכי טובים שהיו לי עם The Witcher 3 זה השקיעות והנופים שהצליחו לגרום לי לעצור הכל ופשוט ליהנות מהטבע. תוסיפו לזה את המשחק-בתוך-משחק Gwent, העדכונים הרבים שתיקנו וליטשו את המשחק, ה-DLC החינמי שזמין בשפע והגישה הנהדרת שיש לחבר'ה ב-CD Projekt, וקיבלתם לא רק משחק מצוין אלא מוצר ששווה כל שקל ששילמתם עליו.

אכזבת השנה - הביטול של Silent Hills

אם CD Projekt הוכיחה את עצמה כמפתחת הכי אהובה בסצינת ה-AAA, אין ספק ש-Konami הוכיחה את עצמה כמפתחת הכי שנואה. אחת החברות הותיקות התחום הגיימינג, זו שהביאה לעולם שורה של זכיונות מצוינים כמו Metal Gear Solid, Castlevania, Contra וכמובן Silent Hill, היא גם החברה שריסקה את כל הזכיונות האלה במו ידיה. בהחלטה שנויה במחלוקת לנטוש את תחום ה-AAA ולהתמקד רק במותג PES ותוך יחס משפיל לעובדים, היא גירשה את הבמאי הידאו קוג'ימה מיד לאחר סיום העבודה על MGS V. זה נס בעיני ש-MGS V יצא כל כך טוב כש-Konami נשמו לקוג'ימה על העורף לאורך כל הדרך. לאור מחלוקות בין Konami לטאלנטים הידאו קוג'ימה ובמאי הקולנוע גיירמו דל טורו, הפרוייקט המרגש Silent Hills בוטל ופשוט כואב הלב לראות איך Konami הרסה את הדבר שהיה יכול לחבר אותה מחדש לגיימרים.

הפתעת השנה - Forza 6 בעברית

נשבע שמיקרוסופט לא שילמו לי כדי להגיד את זה! הרבה דברים קרו השנה, אבל רק דבר אחד גרם לי לשמוט את הלסת וזה התוספת של עברית מלאה למשחק המירוצים Forza 6, הבלעדי ל-Xbox One. מאז השקת ה-Xbox One, מיקרוסופט משקיעה מאמצים אדירים במדינות המזרח התיכון וזו כנראה מגמה שתלך ותגבר. כשהייתי ילד, היה טרנד לתרגם לעברית משחקי קווסט (כתוביות בלבד) וזה פתח עבורי ז'אנר שלא הייתי יכול לשחק ולהבין עוד כמה שנים טובות. אני מעריץ גדול של תרגום משחקים לעברית - אולי לא ברמת הדיבוב אבל כתוביות זה תמיד טוב וגם לא יקר בטירוף למפיצות. ואל תטעו, כתוביות זה לא רק לילדים! לא לכולנו יש אנגלית מושלמת, אז איזה כיף אם במשחק כמו Rise of the Tomb Raider היו כתוביות מלאות לכל העלילה והתכנים?

דניאל רצ'קובסקי

משחק השנה – UnderTale

אם הייתי יכול, הייתי בוחר במשחק הזה גם למשחק השנה וגם להפתעת השנה. המשחק הזה, שהגיע פחות או יותר משום מקום, הראה לנו איך מספרים סיפור טוב במשחקים. יש בו עיצוב דמויות ורעיונות עלילתיים ומשחקיים פורצי דורך בכל צורה שהיא. נכון, זה לא משחק AAA גדול ומרהיב, אבל זה בדיוק זה שעושה אותו לכל כך מיוחד. הוא יוצר חוויה אישית, מעניינת ונוגעת ללב. אין לו את הגרפיקה או התקציב של משחקים כמו Bloodborne, אבל יש בו נשמה ועומק שמשחקים גדולים פשוט לא מגיעים אליהם כיום.

אכזבת השנה – Star Wars Battlefront

אני יודע שכבר אמרו את זה לפני, אבל קשה שלא להזכיר את זה שוב. Battlefront הוא אנטי תזה ברורה ל-UnderTale. הדבר היחידי שמחזיק את המשחק הזה היא הגרפיקה שלו, שבחיי, נראית נהדר. בשונה ממשחק השנה שבחרתי, שהעיצוב הוויזואלי בו הוא אולי החלק החלש ביותר. אין ב-Battlefront טיפת יצירתיות משחקית ובכלל כמות התוכן בו מטופשת ביחס למחיר שלו. זה מרגיש כמו משחק חצי גמור. מה שמדהים בעיניי הוא שהמשחקים הקודמים בסדרת Battlefront, שיצאו לפני עשר שנים מצליחים ליצור תחושה של שדה קרב גדול בצורה הרבה יותר טובה מהמשחק עתיר התקציב והטכנולוגיה הזה. המשחק הזה הוא לא רק אכזבת השנה בשבילי, כמעריץ גדול של מלחמת הכוכבים ושל המשחקים הקודמים, הוא אכזבה מהתעשייה. בסופו של דבר, נעשה שימוש ציני במותג נהדר בשביל להרוויח כסף בצורה עצלנית.

הפתעת השנה – Fallout 4

טוב, זאת באמת הייתה הפתעה. אפילו שהיו שמועות ודיבורים, היה די מדהים לשמוע שזה באמת קורה. ההפתעה הגדולה יותר, לדעתי, היתה כמה המשחק לא מוצלח. Fallout 3 היה משחק נהדר, והיתה בו הבנה מצוינת של עולם פתוח ועקרונות RPG. במשחק הזה לעומת זאת, נראה שהם הבינו מה עבד במשחק הקודם וניסו לדחוף את זה בכוח ובשרירותיות לכל חלק אפשרי. כבר מהרגע הראשון של המשחק נזרקים עליך הדברים המוצלחים של המשחק הקודם, Dogmeat, שריון כוח ונותנים לך להרוג Deathclaw, הכל מרגיש מאוד הוליוודי. המשחקים הקודמים עסקו במאבק לשרוד בעולם קשה ומשוגע, המשחק הזה הוא טריפ כוח אפור ודי משעמם. הייתי בוחר אותו לאכזבת השנה אם Battlefront לא היה כל כך גרוע.

רועי באלוה

משחק השנה - Rainbow Six: Siege

לפי דעתי המשחק הטוב של השנה הוא Rainbow Six Siege, למה לבחור משחק יריות ברשת כשמולו מתחרים משחקים כמו פולאאוט 4 ומטאל גיר 5? בגלל שריינבוסיקס החליט להתחרות באחד המשחקים הכי חזקים שיש היום - CS:GO. תאמינו או לא, Rainbow Six הוא באמת מתחרה ראוי ל"קונטר" שנמצא פה עוד מעט כבר שני עשורים. בשבילי Rainbow Six הוא הרבה יותר טוב ממנו ומשמש מחליף מצוין ל-CS:GO. עם גרפיקה משודרגת ומנוע הרס מתקדם, Rainbow Six Siege הוא המשחק הטקטיקה-יריות הטוב ביותר שראינו כבר כמה שנים.

אכזבת השנה - Act of Aggression

Act of Aggression הבטיח ''להחזיר את משחקי האסטרטגיה בזמן אמת לתור הזהב שלהם'', הבטיח ואיכזב. המשחק הצליח כל כך לעניין אותי שבחרתי לקנות אותו על גבי MGS 5, וזה לא שהמפתחים משקרים. הם באמת לקחו את כל הדברים הטובים ממשחקי האסטרטגיה הטובים ביותר שיצאו כמו-Red Alert 2, Generals ובכללי מסדרת C&C, אבל משהו נפל שם בין הכסאות. למשחק היו לא מעט דברים ששיחקו לטובתו. המשחקיות, הפיצ'ארים והגרפיקה היו טובים מאוד, אבל המגבלה המטופשת במשאבים וההגבלה על בניית הבסיס הם שהרסו את המשחק ומנעו ממנו לממש את הפוטנציאל של עצמו.

הפתעת השנה - Cities SkyLine

Cities Skyline בשונה מ-Act of Aggression החליט להסתכל על מה המשחקים המתחרים עושים לא טוב ולשפר את זה תוך כדי שמירה על היתרונות של כל משחק בשילוב עם משחקיות מרעננת וזורמת. אז למה דווקא Cities Skyline הוא הפתעת השנה? בעיקר כי לא ציפיתי ממנו להצליח לגרד את כמויות התוכן וההצלחה של SimCity ועוד להצליח להתעלות על סדרת המשחקים הותיקה שנמצאת כאן כבר מ-1989.

יעקב ורך

משחק השנה - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain הוא משחק השנה שלי. תגידו מה שתגידו על העלילה אבל לעזאזל זה משחק שגרם לי להשקיע כל רגע פנוי במשחק בו. אפילו כאשר לא שיחקתי בו הייתי עסוק בתכנון הדרך בה אפעל במשחק כי הדרך בה שיחקתי אתמול לא הביאה לתוצאה הרצויה. השקעתי ב-MGS V למעלה מ-150 שעות! זה לא קרה מאז כיתה ז' כששיחקתי ב-Final Fantasy VII! זהו משחק סוחף שלא מפסיק להפתיע ובעל משחקיות מצויינת.

אכזבת השנה - מפתחי המשחקים

האמת אין לי משחק ספציפי שאיכזב אותי השנה, בגדול רוב המשחקים בהם שיחקתי היו טובים. אבל מי שאכזב אותי באמת אלו הם מפתחי/מפיצי המשחקים, ששחררו משחקים עם באגים שגרמו למשחקים לקרוס, למחוק שמירות והראו באגים גראפיים שונים ומשונים. כל אלו אומנם תוקנו בעזרת פאצ'ים שיצאו די מהר, אבל בכל זאת המשחקים לא היו שלמים ומושלמים ברגע בו התחלתי לשחק בהם. קצת ליטוש ובקרת איכות היו בהחלט יוצרים חווית משחק מרשימה אפילו יותר. מעטים היו המשחקים שיצאו במהלך 2015 עם ביצועים מושלמים, זה אולי לא הפיאסקו המתמשך שהיה לנו ב-2014 אבל עדיין מגיע לנו יותר בתור צרכנים.

ההפתעה של השנה - Axiom Verge

Axiom Verge זו הפתעת השנה שלי. כשראיתי את טריילר ההכרזה על המשחק זה היה נראה כמו עוד משחק "רטרו אינדי בסגנון מטרוידווניה", ההגדרה הזו נכונה ודי קולעת למטרה. אבל זהו משחק כל כך טוב שמצליח בקלות להתעלות מעל ההגדרה הזו. Axiom Verge הוא משחק מצוין שהוא בעצם משחק ה-Metroid לו אני מחכה שנים: המשחקיות שלו מושלמת, הגרפיקה כל כך מדויקת, המוזיקה נפלאה. הוא מלא בקריצות נכונות לכל הטוב והנכון במשחקי NES/SNES, אפילו יש שלבים סודיים שההגעה אליהם היא בגרימת "תקלות" בשלבים. הכי מפתיעה זה שהכל כולל הכל נעשה ע"י אדם אחד בלבד - היוצר Tom Happ.

גיא דהן

משחק השנה - The Witcher 3: Wild Hunt

המשחק שעשה לי את שנת 2015 בא מסדרת משחקים שאני מחשיב כיצירת אומנות. המשחק הראשון - The Witcher שם אתכם בנעליו של צייד מפלצות מיומן וצעיר בשם גראלט. עברנו איתו המון הרפתקאות, צדנו מפלצות, פתרנו תעלומות, חקרנו מקומות חדשים. ב-The Witcher 3: Wild Hunt, הכל נעשה בצורה מושלמת. העולם העצום שתחקרו, האנשים שתפגשו, הבחירות הכואבות שתצטרכו לעשות והתוצאות הכואבות יותר שיגיעו. The Witcher 3 מספק חוויה בלתי נשכחת שחותמת את המסע הארוך שעברתי עם גראלט במשך השנים, והוא הפך למשחק התפקידים הטוב ביותר שראה העולם בשנים האחרונות, והמשחק הטוב ביותר בשבילי לשנת 2015.

אכזבת השנה: Battlefield: Hardline

אתם בטח אומרים לעצמכם "באמת?" אז תרשו לי לענות - "באמת." Battlefield: Hardline לא הציג שום חדשנות כלשהי - מצב המולטפלייר הוא בדיוק אותו הדבר כמו Battlefield 4 ולעומתו המפות מרגישות הרבה יותר קטנות ומוגבלות. מצב הקמפיין לשחקן יחיד מרגיש כמו סדרת דרמה משטרתית בשקל וחצי. הארדליין מנסה להפתיע את המעריצים בהצהרה שמדובר ב-"באטלפילד: גרסת השוטרים" אבל למען האמת תמצאו הרבה יותר הנאה בכמעט כל משחק אחר של הסדרה.

הפתעת השנה: Undertale

אני מודה, אני לא מתחבר למשחקי אינדי. סוגי המשחקים האלה פשוט לא מדברים אליי וסירבתי לשחק בכל כותר עם פיקסלים נראים לעין או מוזיקת רטרו מעצבנת. אבל אז הגיע Undertale, שדחף לי לפרצוף את שני הדברים שהזכרתי מקודם, אבל לצד זה הציג מולי שאלה קשה מאוד - "האם אתה באמת חייב להרוג את כל האנשים הרעים במשחק ווידאו?". את המשחק אתם יכולים להשלים מבלי לפגוע בזבוב, או לחילופין, להרוג כל נפש חיה במשחק. Undertale ילמד אתכם שלבוסים הכי מרושעים יש גם רגשות ותוכלו אפילו לעזור להם לחזור לדרך הישר עם קצת סבלנות, וזה מה שהפך את המשחק הזה לכל כך מפתיע עבורי.

אנדריי אפרמוב

משחק השנה - DriveClub

"היי זה לא יכול להיות! המשחק יצא בכלל ב2014!". נכון, מדובר בסוג של רמאות כי המשחק אכן יצא רשמית באוקטובר 2014 לתוך כמות מוגזמת של באגים שהפכו את המשחק מחוויה לא נעימה ועד לבכלל בלתי שחיק, אבל מאז עבדו המפתחים ב-Evolution Studios שעות נוספות ולא רק שתיקנו את כל הבעיות, אלא הוסיפו כמות תוכן כל כך מאסיבית שכבר מזמן עברה את התוכן הראשוני שהמשחק הגיע איתו. רק לאחרונה התווספו מצב משחק של אופנועי כביש, והמפתחים כבר מפזרים הבטחות על תוכן נוסף שיגיע ב-2016. תוסיפו לכך שזה כנראה המשחק היפה ביותר שאתם יכולים להכניס ל-PS4 שלכם ומבחנתי 2015 היא לחלוטין השנה של DriveClub.

אכזבת השנה - Star Wars: Battlefront

הערה חשובה מאוד – Battlefront הוא בשום צורה לא משחק גרוע! הוא מאוד מהנה, נראה מדהים והוא נשען על אחד הזכיונות הכי אהובים בכל הזמנים. אבל כאן למעשה נמצאת נקודת התורפה שלו, בשביל משחק בעל היסטוריה כל כך מרשימה (אין מספיק מילים לתאר כמה שעות שרפתי על המשחקים הקודמים בסדרה), החדש מאוד לוקה בתוכן ונראה יותר כמו מסחטת כסף פרי מוחם של הכלכלנים של EA, ולא ההומאז' הנהדר לסטאר וורס שהמשחק היה אמור להיות. אז בשורה התחתונה – מהנה? כן, אבל גם מאכזב.

הפתעת השנה - Rocket League

משחק ההמשך הנפלא הזה ל-Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars שהגיע בהפתעה מוחלטת הוא ללא ספק אחד המשחקים הבולטים של השנה הזאת מבחינתי, קונספט פשוט של כדורגל עם מכוניות הפך את המשחק הזה להצלחה מיידית עוד בשלב הבטא. המפתחים Psyonix השכילו לעשות הפוך ממסחטת הכספים של EA (ע"ע Battlefront) וחילקו את המשחק בחינם למשתמשי PS+ ואיפשרו Cross play לשחקני המחשב וה-PS4. בכך הם יצרו קהילה ענקית למשחק, לאחרונה גם יצאו לא מעט עידכונים שמוסיפים גוון חדש למשחק כמו הוקי מכוניות במקום הכדורגל. גם אם לא זכיתם לקבל את המשחק בחינם, מדובר בכותר שעולה 20$ לפני הנחה וכמעט תמיד נמצא תחת סייל כזה או אחר. לגמרי מומלץ.

דניאל לברן

משחק השנה - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

אני לגמרי אשקר אם אומר שאני לא משוחד בנוגע לאהבה שלי לסדרת Metal Gear Solid והידאו קוג'ימה. בניית הסיפור ב-Metal Gear Solid V הזכירה לי למה אני כל כך אוהב את הסדרה. הטוויסטים ההזויים והרגעים המרגשים לא היו זרים לי כלל. ההפתעה הגדולה ביותר שקיבלתי מהמשחק היא האפשרות לצאת לכל משימה באיזו דרך שתבחר. החופש הזה, שמעולם לא היה קיים במשחקי הסדרה, נתן רמת גיוון חשובה ביותר למשחק שהסיפור שלו יכול להימשך כמו נצח. אי חושב שבתור משחק בודד Metal Gear Solid V: The Phantom Pain הוא מצוין. רמת החידוש שהצליחו להביא למשחק החדש היא מה שעושה אותו כל כך יוצא דופן.

אכזבת השנה - Star Wars: Battlefront

מה הדוד בן אמר לספיידרמן? "עם כוח גדול מגיעה אחריות גדולה". זה בדיוק מה שקורה כשנותנים ל-EA לשמור על זכיון כמו Star Wars. נכון, המשחק נגיש בצורה יוצאת דופן והוא היה הפתעה מרעננת למשחקי FPS שדורשים ממך להיות מינימום כמה שעות על השרתים כדי להרגיש שאתה שווה משהו, אבל זה פשוט לא מספיק. מעבר לגרפיקה היפה והקריצה הענקית לנוסטלגיה, ל-Battlefront אין כמעט שום ערך מוסף ועומק משחקי ששווה לאפס. אני נמצא כרגע ברמה 36 והדבר היחיד שגורם לי להמשיך לשחק במשחק הוא הסקין השחור של ה-Storm Troppers. הסיבה הזאת מספיק גורמת לי לרצות לזרוק את השלט על הטלוויזיה. זו אשמתי שאני מעריץ פראייר אבל זה לא פוטר את EA מהאחריות להביא משחק שיעמוד בגאווה מול השם Star Wars.

הפתעת השנה - כלום

מה המשחק המפתיע ביותר שיצא לי לשחק השנה אתם שואלים? אף אחד. מהכותרים הגדולים כמו MGS, The Witcher או Fallout 4 קיבלתי את מה שציפיתי לו ואפילו יותר במקרים מסוימים, אבל אף פעם לא הרגשתי שאני מקבל חוויה יוצאת דופן בשום צורה שהיא. עודף משחקי ה-AAA שיצאו השנה היה מעבר לציפיות שלי והזמן העודף שנשאר לי לגלות משחקים בעצמי נעלם. בתור עונש הורדתי את Ori and The Blind Forest. נקווה שזה יספיק כדי להחזיר לי את החיוך לשפתיים.

מה היו משחקי השנה, האכזבות וההפתעות שלכם? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:09 04.01.2016 | a a (אורח)

    מדהים אותי איך אף אחד מהכותבים לא הזכיר את ההשקה לפי.סי של באטמן, ללא ספק האירוע הכי מביך השנה. למרות שאני נורא נהניתי לשחק בו ב-PS4.

  2. 2

    13:59 04.01.2016 | רועי באלוה - עורך תוכן רועי באלוה - עורך תוכן

    למספר אחד,שים לב שיעקב נגע בנושא אך לא התייחס לשמחק ספציפי

  3. 3

    18:21 04.01.2016 | נעם קלנג נעם קלנג (אורח)

    לא הזכירו את כל הבאגים של rainbow six siege

  4. 4

    00:06 05.01.2016 | נירו נירו (אורח)

    לא מבין איך אפילו בחירה אחת של Bloodborne למשחק השנה אין פה, כשמדובר ביצירת מופת בכל קנה מידה. חבל...

  5. 5

    06:42 05.01.2016 | רון רון (אורח)

    שום אזכור לtales from the borderlands ? המשחק הכי מצחיק אי פעם

  6. 6

    08:25 05.01.2016 | ב ב (אורח)

    אני לא יודע למה אני טורח, זה לא שאני זקוק לאישורכם או אישור של כל שמוק באינטרנט בשביל להנות או לא להנות ממשחק, אבל נפלתם לאותן שבלונות בדיוק כמו כולם, יכולתם פשוט לתרגם כל כתבה אחרת מכל אתר אחר בעולם - וויצ'ר, וויצ'ר, וויצ'ר, ופסקה אחת כל כך לא מדוייקת על פולאאוט 4 (פאוור טריפ לעומת השרדות? הא? שיחקת בכלל ב-3, ב-NV או ב-4 יותר מכמה שעות בודדות או שסתם הוצאת את זה מהתחת?) של בנאדם שלא מבין בכלל איך עובד משחק של בת'סדה ומה המטרה של משחק כזה. אבל שששש, שאף אחד לא יעיז להגיד שוויצ'ר הוא אוברייטד ופולאאוט הוא *gasp* דווקא כן כיף טהור. "בגדי המלך החדשים מדהימים ממש!" זהו, אני מקווה שעכשיו אני כמו כולם ואף אחד לא לא יחשוב שאני טיפש.

    וויצ'ר נהדר, אבל כל הבעיות של שלו טואטאו מתחת לשטיח , כל היתרונות הואדרו בצורה לא מאוזנת בכלל, הכל נעשה כדי שיתאים למשבצת של הדבר המדהים אבררררר!!!11, אבל המצב כיום הוא שוויצ'ר שוחק ונגמר ע"י רוב המעריצים שלו והדבר היחיד שנשאר להם לעשות לגביו זה לטחון על כמה הוא נהדר בלי סוף בכל פינה אפשרית באינטרנט. פולאאוט 4, לעומת זאת, נשאר בטופ של סטים והוא עמוס במודים ודברים לעשות. בזמן שוויצ'ר 3 כבר נשכח מזמן, אני לא מפסיק לגלות מיני-קווסטים ומקומות חדשים אחרי מאות שעות משחק, בלי הגזמה, כל דמות מרגישה אחרת ומשחקת אחרת והוא עדיין כיף טהור שאני חוזר אליו שוב ושוב ושוב, אפילו כשיוצאים דברים חדשים או קורים דברים אחרים סביבי. אף משחק אחר כיום לא מעלים לי שלוש שעות בהרגשה כאילו עברו 2 דקות כמו המשחק הזה.

    אבל איך אומרים? הכלבים ממשיכים לנבוח והשיירה ממשיכה לעבור. תהנו להמשיך להפליק אחד לשני בתחת כמו כל האינטרנט הצבוע.

  7. 7

    09:29 05.01.2016 | ג ג (אורח)

    חבוב תנשום. אתה שוכח שמדובר בדעות של אנשים. אף אחד לא אומר לך מה לעשות אם אתה חושב שפולאוט 4 יותר טוב מוויצר 3 היי זאת זכותך המלאה ואף אחד לא יתווכח איתך.
    אבל אין סיבה לצאת פה על אנשים בגלל שהביעו את דעתם. אנשים שמו את הוויצר כמשחק השנה שלהם כי הם חשבו שהוא טוב יותר ואם זה מפריע לך אז סע לשלום

  8. 8

    09:33 05.01.2016 | אנדריי אפרמוב אנדריי אפרמוב

    בגדול - אני איתך לגבי זה שוויצ׳ר קצת אוברייטד
    בקטן - תנחשו, תרגע, שתה כוס מים, שזה יהיה הצרות שלנו

    אני אחזור לדרייבקלאב

  9. 9

    14:17 05.01.2016 | a a (אורח)

    איכ דרייבקלאב? למה?

  10. 10

    04:48 06.01.2016 | .. .. (אורח)

    ב', תרגע. זה שהכתבה הזאת נראית כמו שאר הכתבות בעולם אומר רק דבר אחד - כנראה רוב האנשים חושבים שוויצ'ר 3 באמת היה המשחק הטוב השנה. מה שכן, זה עניין של דעה אישית, כמו תמיד. שניהם משחקים מצוינים, ואנשים לפעמים שוכחים את ההבדל בין משחקי בת'סדה, שהם הכי עולם פתוח וטאבולה רסה שיכולים להיות, לבין משחקים כמו וויצ'ר שהם נשענים באופן חזק על הסיפור. אין שום בעיה עם אף אחת מהגישות האלה (למרות שכבר יצא לי לקרוא שטויות כמו אנשים באינטרנט שקובעים בהחלטיות ש'זה שאתה משחק את גרלט במקום את מי שאתה רוצה' זה חיסרון).

    משום מה אנשים החליטו שה-Lol-Dota הבא יהיו וויצ'ר ופולאאוט, למרות שלכאורה אין ביניהם הרבה קשר. בקיצור, מספיק.

  11. 11

    21:42 06.01.2016 | WarFox89 WarFox89

    סיכום מאוד מעניין - תודה!
    לגבי התגובה של ב' - FANBOY ALERT

  12. 12

    19:07 08.01.2016 | Ezio Auditore da Firenze Ezio Auditore da Firenze (אורח)

    מעניין שלא הזכירו את assassin's creed syndicate

  13. 13

    20:21 10.01.2016 | TheHunter159 TheHunter159

    דווקא אהבתי מאוד את FALLOUT 4, אולי כי לא שיחקתי ב 3, אבל כן שיחקתי ב 1 ו 2 ממש קצת כשהייתי קטן יותר.

    STAR WARS ו BFH באמת משחקים מאכזבים, מזל שלא קניתי אף אחד מהם.

    undertale לא קניתי אלה ראיתי את הכל בגיימפליי, משחק ממש חמוד ומעניין.

    rocket league משחק סבבה כזה להעביר את הזמן, לא משהו, אבל רעיון די מקורי למשחק.

    rainbow 6 siege משחק גדול רק חבל שלוקח איזה רבע שעה למצוא משחק 5V5, לוקח בול 10 שניות למצוא terrorist hunt.

  14. 14

    10:19 12.01.2016 | zivik zivik (אורח)

    באטלפרונוט הוא אחד המשחקים הכי גרועים ומאכזבים שיצא לי לשחק בהם פשוט ביזיון שהם מוכרים אותו במחיר מלא
    ובנימה יותר אופטימית נקווה ש2016 תיהיה שנת גיימינג טובה ותצדיק את הקנייה של הפלייסטיישן 4 שלא מתקרב לרמה של קודמו

  15. 15

    21:56 12.01.2016 | אור ישי אור ישי (אורח)

    מסכים איתכם טיפ טיפה בנוגע לסטאר וורס... הגרפיקה מצויינת והוא שרף לי כמה ימים קטנים לפני שקיבלתי את gta v אבל בסה״כ משחק אחלה שנוח להעביר בו שעה ככה עם לוק או דארת לא יותר מזה

  16. 16

       | פורסם ע"י