הרשמה

רק לסוף השבוע! מוצרי MSI ו-BenQ בהנחות בלעדיות לגולשי ויגיימס

המחירים מסובסדים על ידי ויגיימס ו-MSI העולמית אז תהיו בטוחים שלא תמצאו אותם בשום מקום אחר בארץ!

מחירים אלה מסובסדים על ידי ויגיימס ו-MSI העולמית אז תהיו בטוחים שלא תמצאו אותם בשום מקום אחר בארץ!

מכירים את הביטוי "בעל הבית השתגע"? אז בעל הבית השתגע! בשיתוף פעולה עם חברת גטר, היבואנית הרשמית של BenQ ומחשבי MSI בישראל, השגנו הנחות שוות במיוחד לגולשי ויגיימס על דגמים נבחרים של מסכי גיימינג ומחשבים ניידים. מחירים אלה מסובסדים על ידי ויגיימס ו-MSI העולמית אז תהיו בטוחים שלא תמצאו אותם בשום מקום אחר בארץ! ההנחות יהיו בתוקף במהלך סוף השבוע הקרוב בלבד (21 - 23 לינואר) וכמות היחידות מוגבלת אז מי שמהסס - מפספס.

אז מה יש לנו בשבילכם?

BenQ

XL2720Z

מסך ה-XL2720Z המתקדם של BenQ נבנה ועוצב ספציפית עבור הדרישות הגבוהות של שחקני FPS עם טכנולוגיה ששומרת על התמונה חדה בכל מצב וכן הנמכת הריצוד והאור הכחול כדי להקל על העיניים ולעזור לכם לשלוט על התחרות לאורך זמן.

הקליקו לעמוד המבצע

RL2755HM

מסך ה-RL2755HM של BenQ נותן מענה מצוין לגיימרים מכל הסוגים עם זמן תגובה נמוך במיוחד של 1ms, מה שמונע את אפקט ה"מריחה" בזמן משחק וצפיה בתכנים ומספק איכות תמונה מושלמת שלא מכבידה על עיני הצופה.

הקליקו לעמוד המבצע

RL2455HM

מסך ה-RL2455HM של BenQ נבנה והותאם במיוחד עבור משחקי אסטרטגיה-בזמן-אמת וכולל את כל הפיצ'רים החשובים כמו זמן תגובה מינימלי של 1ms, טכנולוגיה שמונעת "מריחות" על המסך ואפילו מצב RTS ייעודי שייתן לכם את התמונה המלאה ביותר של שדה הקרב.

הקליקו לעמוד המבצע

MSI

GE62 2QF - MS115

מחשב נייד 15.6" ברזולוציית 4K, המחשב קל ומוקשח - מתאים לנשיאה ולא נשחק בקלות. השילוב המושלם בין נייד עם מסך ייחודי (זווית רחבה) לכרטיס מסך-זיכרון ומעבד, משלב בתוכו כוח עיבוד ויכולות מפותחות לעבודה, למשחק ולעריכה. כולל כרטיס מסך GeForce GTX 965M.

הקליקו לעמוד המבצע

CX61 2CQ - MS121

מחשב נייד 15.6" עם מפרט מתקדם וכרטיס מסך Nvidia GeForce 920M, מסך מט (לא מבריק) המתאים לעבודה מרובה ונוחה. כולל מעבד i5 עוצמתי מסדרת M (עד 59% יותר כוח עיבוד ממעבדים מסדרת U), משקל 2.4 כולל סוללה.

הקליקו לעמוד המבצע

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:37 21.01.2016 | דוד דוד (אורח)

    בדף של המחשב כתוב "אחריות: 3 שנות אחריות באתר לקוח". מי מספק את האחריות?

  2. 2

       | פורסם ע"י