הרשמה

Tekken 7: Fated Retribution מגיע לאולמות הארקייד עם טריילר חדש

מתי כבר נקבל תאריך השקה לקונסולות?

הגרסה המשופרת של Tekken 7 מגיעה לאולמות הארקייד ביפן, ולכבוד המאורע קיבלנו טריילר ביפנית עם כל הפיצ'רים החדשים

למרות שעדיין אין לו תאריך יציאה לקונסולות, Tekken 7 נמצא בסביבה כבר יותר משנה וממשיך להתפתח בזכות הנוכחות באולמות הארקייד ביפן. כעת, המשחק מגיע לארקייד בצורתו המשופרת: Tekken 7: Fated Retribution. זוהי הגרסה המיועדת להגיע לקונסולות ונראה שחלק גדול מהפיצ'רים כבר נמצאים בגרסת הארקייד. חוץ מדמויות חדשות כמו Akuma ו-Nina, המשחק קיבל סוג חדש של מכות "מדוייקות" המבוצעות על ידי תזמון מושלם וצפוף במיוחד, בדומה למה שראינו ב-Tekken Tag 2 וסדרת Soul Calibur.

שחקני הארקייד יוכלו מעתה לשחק באונליין נגד אולמות אחרים ולא יהיו מוגבלים למשחק אופליין נגד מי שנמצא איתם באותו אולם. בנוסף, שחקנים יוכלו להתחבר לפרופיל השחקן שלהם, לצבור נקודות ולהשתמש באביזרים והעיצובים האהובים עליהם. כל זה קורה כמובן ביפנית ורלוונטי רק לברי המזל שזוכים לפקוד את אולמות הארקייד, אבל גרסת הקונסולות נמצאת בפיתוח ועם קצת מזל נקבל תאריך יציאה רשמי בחודשים הקרובים, עם השקה מלאה במהלך 2016.

Tekken 7 הוכרז ל-Xbox One ול-PS4 אך נכון לעכשיו אין לנו תאריך יציאה קונקרטי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    02:06 08.02.2016 | barel140 barel140 (אורח)

    לא הבנתי מילה ממה שהקריין אמר (אני עדיין לא דובר יפנית חח..) אבל בדקה 4:04 הוא מדבר על tekken net ויש שם מכונת ארקייד, סמארטפון והכי חשוב מחשב נייד. האם זה רמז לגרסאות של המשחק ואולי אפשרות שנוכל לשחק (במחשב!!!) אחד נגד השני בדומה לסטריט פייטר 5?
    מקווה מאוד שכן!!

  2. 2

    21:40 08.02.2016 | אורח אורח (אורח)

    הוא יצא גם לPC?

  3. 3

    22:34 16.03.2017 | יהונתן יהונתן (אורח)

    משחק מעולה

  4. 4

       | פורסם ע"י