הרשמה

מיקרוסופט פירסמה פרטים על ה-Hololens, התחרטה

ערכת המפתחים תעלה 3,000$ ותגיע עם 3 משחקים

לפי מידע שעלה בבלוג של מיקרוסופט והוסר מהאוויר, ערכת המפתחים של ה-Hololens תושק בחודש הבא

בזמן ש-Oculus ו-HTC עובדים במרץ לקראת ההשקה של ערכות משקפי המציאות המדומה שלהן, מיקרוסופט עובדת במרץ על פיתוח משקפי המציאות הרבודה - Hololens. בניגוד למשקפי מציאות מדומה (VR) שמקרינות תוכן לשני מסכים שנמצאים בדיוק מול עינינו, משקפי מציאות רבודה (AR) משתמשות בסביבה שלנו ומקרינות את התכנים כמו הולוגרמה לעצמים שנמצאים מסביבנו. מיקרוסופט חשפה לאחרונה פרטים חדשים על ערכות הפיתוח שצפויות להגיע בקרוב כולל תאריך יציאה מדוייק ואילו משחקים יהיו זמינים, אך המידע הזה ירד מהאוויר. באופן תמוה, עלתה גם כתבה מרחיבה באתר העסקים Fortune.com אך גם היא ירדה מהאוויר. למזלנו, תמיד יש הגולשים הסקרנים של Reddit שדואגים לתעד כל אירוע.

אז לפי המידע שנחשף ומאז ירד מהאוויר (מה שאומר שהוא עשוי להשתנות בסבירות די גבוהה), ערכת המפתחים של ה-HoloLens תהיה זמינה במכירה מוקדמת החל מה-30 למרץ במחיר של 3,000$. בפוסט שעלה בבלוג של מיקרוסופט נכתב: "מדהים איך חווית המשחק משתנה בהתאם לסביבה בה אתם משחקים, שיכולה להיות הסלון, המטבח או חדר השינה". ערכת המפתחים תגיע עם שלושת המשחקים Young Conker, Fragments ו-RoboRaid ועם מספר אפליקציות, ביניהן גרסה מותאמת של Skype למשקפיים. המשחק Young Conker הוא מעין כותר פלטפורמה שמשתנה ביחס למיקום בו אנו משחקים (על הספה, במטבח וכו'), ואילו Fragments הוא משחק בילוש בו אנו צריכים לאסוף רמזים ולדבר עם דמויות שיושבות לידנו על הספה. כדי להבין את הפוטנציאל הגלום במשקפי ה-HoloLens אנחנו ממליצים לכם לצפות בסרטון של משחק היריות RoboRaid מ-E3 של שנה שעברה, שנקרא אז Project-X. בנוסף לאלה, אחד המשחקים המתוכננים לפלטפורמה הוא Minecraft, שיאפשר לנו לבנות ולחקור בצורה חדשה לגמרי.

ההשקה של ערכת המפתחים של ה-HoloLens מצביעה על כך שגרסת הצרכן הסופי נמצאת במרחק של כשנתיים מאיתנו, והפרט שיותר מעניין אותנו הוא כמה הן יעלו לצרכן ואיך מיקרוסופט תצליח להוריד את המחיר כדי להתחרות במשקפי המציאות המדומה (שצפויות לקבל הורדת מחירים עד אז)

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י