הרשמה

מיקרוסופט ביטלה את Fable Legends וסגרה את אולפן Lionhead

המשחק בוטל בשלב מתקדם של הפיתוח אחרי שנתיים בבטא סגורה

מיקרוסופט הכריזה על הסגירה של אולפן Lionhead והביטול של משחק התפקידים Fable Legends

ההכרזה המצערת הגיעה היום דרך הבלוג הרשמי של Xbox, ואישרה כי הפיתוח של Fable Legends הגיע לסיומו יחד עם המפתחת האגדית שאחראית על סדרת Fable כולה - Lionhead Studios. בנוסף, מיקרוסופט סגרה את אולפן Press Play מדנמרק.

בהודעה לציבור נאמר כי "ההחלטה לא משקפת את צוותי הפיתוח - היה לנו מזל לעבוד עם אנשים מוכשרים, כשרוניים ומחוייבים לקהילה". עם זאת, קשה שלא לחשוב מה גרם למיקרוסופט לבטל את Fable Legends אחרי יותר משנתיים של פיתוח ועם קהילה מכובדת שמשחקת בבטא הסגורה עוד מ-2014. הבטא, אגב, תימשך עד אמצע אפריל עבור מי שכבר קיבל גישה (לא יצורפו משתתפים חדשים), ומי שרכש זהב בתוך המשחק יקבל החזר כספי מלא.

כרגע זו רק השערה, אבל ייתכן והמשחק בוטל לאחר שלא הצליח לעמוד ביעדי הזמנים שלו: לפני מספר חודשים פירסמנו כתבה על כך שהמשחק היה אמור כבר להיות זמין בבטא פתוחה עבור כל השחקנים, אך זו נדחתה ל-2016. בינתיים, מעריצי הסדרה מביעים את אכזבתם ברשת ובפורומים של Lionhead כי עבור הרבה מהם, כל מה שהם רצו זה לשחק בכלל ב-Fable 4 ולא בספין-אוף שלוקח את הסדרה לכיוון של משחק MOBA. הזכיון ימשיך להיות בידיים של מיקרוסופט אז תמיד יש סיכוי ש-Fable יחזור לחיינו, אבל זה כנראה לא יקרה בקרוב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:52 08.03.2016 | Meh Meh (אורח)

    מפתחת בינונית. חיבבתי את פייבל ו-b

  2. 2

       | פורסם ע"י