הרשמה

משקפי ה-Playstation VR יושקו במחיר הזול בשוק

במחיר נוח של 399$ בלבד, המתחרה של סוני תימכר בחצי מהמחיר של משקפי ה-HTC Vive

סוני מכריזה על משקפי המציאות המדומה הזולות ביותר עד כה ותציע מעל ל-50 משחקים בשנת ההשקה

לאחר חודשים של ארוכים של שקט תעשייתי, נחשף תאריך ההשקה והמחיר של משקפי המציאות המדומה של סוני, ה-Playstation VR. החברה חשפה במהלך כנס GDC כי משקפי המציאות המדומה של יעלו 399$ בלבד ויהיו זמינים לקהל הרחב באוקטובר 2016.

נשיא Sony Computer Entertainment, אנדרו האוס(Andrew House), הודיע כי כבר ביום ההשקה של המשקפיים, שחקנים יוכלו להנות מנגן מדיה נתמך וסיפר שמעל ל-50 משחקים שונים יהיו זמינים בשנת ההשקה הראשונה של המוצר, כולל ה-Playroom, שיגיע בחינם עם המשקפיים.

המשקפיים של סוני יהיו הזולות ביותר ממשקפי המציאות המדומה, כשה-HTC Vive יעלו 799$ ומשקפי ה-Oculus Rift יעלו 599$. האוס התייחס למחיר היחסית נמוך של המוצר ואמר כי הם דאגו שהמחיר יהיה הוגן מספיק כדי לאפשר לגיימרים להאמין במוצר החדש של סוני ולנסות אותו. כדאי לציין שהמשקפיים המתחרים מגיעים עם ציוד היקפי שמייקר את העסקה: בזמן שה-PS VR מגיעים בתור המשקפיים בלבד, עם ה-HTC Vive מקבלים שני בקרים ושני חיישני מרחב, ועם ה-Oculus Rift מקבלים חיישן, בקר ייעודי ובקר Xbox One. עוד דבר שעשוי להטות את הכף לכיוון של ה-PS VR זה דרישות המערכת: בזמן שמשקפי המציאות המדומה ל-PC מגיעים עם דרישות גבוהות במיוחד, שחקני PS4 יוכלו ליהנות מביצועים אחידים מבלי לדאוג האם המערכת שלהם חזקה מספיק.

מה דעתכם -האם המשקפיים של סוני יצליחו להתברג בשוק יותר מהמתחרות?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:43 16.03.2016 | Maxcules Maxcules

    אני זוכר שפעם הם דיברו שחייב את המצלמה כדי להשתמש במשקפיים שלהם, עדיין צריך אותה או שכבר לא?

  2. 2

    16:52 16.03.2016 | Gal Hason Gal Hason (אורח)

    סוני פשוט תותחים, מחכה לזה!

  3. 3

    10:55 17.03.2016 | Itay Itay (אורח)

    אז בסופו של דבר ההחלטה של עם אילו משקפי מציאות מדומה לשחק במערכת שמשחקים בה: שחקני מחשב ירכשו את ה-HTC Vive, שחקני XBOX ONE ירכשו את ה-Oculus rift ושחקני PS4 ישחקו ב-Playstation VR. ככה אני מבין, לפחות

  4. 4

    12:18 17.03.2016 | רועי באלוה רועי באלוה (אורח)

    ל-Maxcules עדיין יש את הצורך להשתמש במצלמה והיו גם משחקים שתומכים ב-Move אז גם את השלטי move תצטרך לקנות אם תרצה לשחק במשחקים בתומכים, אך לא בכולם.

  5. 5

       | פורסם ע"י