הרשמה

דיויד היית'ר מספר על הפרידה מקוג'ימה

טריילר ההשקה חושף תוכן חדש, דמויות חדשות ושדרוגים גרפים לכבוד השקת ה-PC

היית'ר מספר על הרצון של קוג'ימה להחליף אותו עוד בשנת 2004 והמירמור שנבנה במשך שנים

דיויד היית'ר, הקול המיתולוגי של סוליד סנייק פותח את הפה לראשונה ומספר על הפרידה שלו מקונאמי וקוג'ימה. היית'ר היה הקול הראשון של סנייק עד שנת 2014 והפך להיות אייקון נצחי בשביל מעריצי הסדרה. בראיון שנתן ל-GameInformer, היית'ר סיפר על העזיבה שלו, מערכת היחסים הבעייתית עם קוג'ימה, ולמה לא ישחק לעולם ב-Phantom Pain.

"הייתי צריך להיבחן מחדש בשביל התפקיד של Naked Snake. הם גרמו לי להיבחן מחדש בשביל Old Snake, כשבמשך כל התקופה הזו, הם חיפשו לי מחליף. שמעתי את קוג'ימה מדבר עם אחד המפיקים בנוגע להחלפתי בקורט ראסל, אך הוא (ראסל) לא היה מעוניין".

לקראת ההכנות ל-Groud Zeroes, דיבר היית'ר עם המלהקת של הסדרה, קריס זימרמן (Kris Zimmerman) בנוגע להמשך תפקידו, אך המלהקת הודיעה לו: "אנחנו מתקדמים עם הפרויקט, אך נראה כי אנחנו נחפש לך מחליף". היית'ר הודיע כי הוא לעולם לא ישחק ב-Ground Zeroes או Phantom Pain כי לדבריו הוא לא מעוניין לעבור "60 שעות של השפלה". בסופו של דבר קוג'ימה קיבל את המשאלה שלו והחליף את דיויד היית'ר בכוכב הסדרה "24", קיפר סתרלנד, שנתן את קולו ל-Ground Zeroes ו-Phantom Pain.

נראה שלא הכל היה ורוד בעבודה מול קוג'ימה, וכעת המעריצים הותיקים מקווים שהיית'ר ישאיר את האי נעימות מאחור וימשיך לפרוייקט הגדול הבא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י