הרשמה

סיכום מסיבת בעיתונאים של PC בחסות AMD מ-E3

גיימפליי חדש ל-Dawn of War III ו-Mount and Blade

AMD ניצלה את הבמה כדי לחשוף פרטים נוספים על כרטיסי המסך החדשים שלה

גם השנה מסיבת העיתונאים של פלטפורמת ה-PC התעזקה בזוזים. מלבד שמות גדולים כמו Dawn of War ו-Mount and Banner מסיבת העיתונאים העדיפה לתת במה ליוצרי משחקי אינדי בדמות 2 Killing Floor; משחק ה-FPS שנמצא בשלבי פיתוח מוקדם ב-Steam ולמשחקי VR. מעבר לכך, AMD ניצלה את הבמה כדי כדי לחשוף את כרטיסי המסך החדשים שלה.

Dawn of War III

פרמיירה עולמית של הגיימפליי של המשחק החדש בסדרת Dawn of War.

הטריילר מציג את שיטת האסטרטגיה שלפיה הסדרה מוכרת, כשה-Space Marines  בליווי אחד הגיבורים האייקונים של הסדרה, יוצאים לקרב יחדיו על כוכב קרח, כשהיחידות השונות משתמשות ביכולות שונות כדי לתת את האימפקט שלהם לשדה הקרב.

ARK: Survival Evolved

האזור החדש שהוכרז צפוי להוסיף שטח מיוער לחלוטין במפה. עצים גבוהים, שדות ארוכים ובתי עץ עבור השחקנים לבנות ולרהט כרצונם. אם תהיה לכם בעיה להגיע אל ביתכם הגבוה, אל דאגה, יש לכם דינוזאור בשביל זה. ולא, לא מדובר בדינוזאור מעופף, כי זה יהיה קל מדי. הכירו את ה-Titanosaur, הדינוזאור הכי גדול שהתווסף למשחק מאז ומתתמיד. ע"פ היוצרים, שחקנים לא יוכלו פשוט לעלף(ולאלף) את החיה הענקית הזו, ויצטרכו להשתמש ב-"ארטילריה כבדה היישר לראשו ולהפיל אותו." עדיין לא ידוע איך נוכל לעשות זאת, אך אנחנו מתארים לעצמנו שפרטים נוספים יחשפו לפני שיחרור הדינוזאור. 

Mount and Blade 2: Bannerlord

למרות הקצב האיטי של מסיבת ה-PC, אחת ההפתעות הגדולות הייתה הצגת טריילר הגיימפליי של Mount and Banner 2: Bannerlord. המשחק שהוכרז לראשונה לפני 4 שנים, קיבל  טריילר הגיימפליי bux;, כשהוא מאפשר לנו להציץ לאיך המשחק החדש יראה. בנוסף זכינו לראות טריילר סינמטי חדש השופך קצת אור על עלילת המשחק.

Mount and Blade פרץ לתודעה בשנת 2008 שהציג משחקיות פוטרצת דרך ושילב אסטרטגיה עם לחימה בגוף ראשון.

Killing Floor 2

משחק היריות המצופה, Killing Floor 2, קיבל טריילר חדש בו יוצרי המשחק עושים כבוד לחברי הקהילה ומשלבים שלבים שהם בנו בתוך המשחק שנמצא כרגע בשלבי Early Access ואת התכנים תוכלו להוריד כבר עכשיו. לא משחקים Killing Floor 2? לא נורא. המשחק יהיה זמין להורדה בחינם החל מיום חמישי ועד יום שני. בנוסף המשחק קיבל חלון השקה ויהיה זמין במהלך הסתיו.

כרטיסי המסך החדשים של AMD

AMD הציגה במהלך מסיבת העיתונאים שמיועדת למחשב את כרטיסי המסך החדשים שלה. הכרטיסים החדשים מסדרת 400 יהיו מבוססי ארכיטקטורת פולאריס (Polaris)/ את כרטיס ה-RX480 ראינו לראשונה תערוכת קומפיוטקס. ה-RX480 מיועד לספק חוית VR טובה עם תג מחיר של 200 דולרים בלבד. בנוסף ל-RX480 הציגה חברת החומרה גם את כרטיסי ה-RX470/460 עם תג מחיר נמוך מ-200 דולרים אבל עדיין לספק משחק ב-1080P בקצב של 60 פריימים לשניה.

Super Hot VR

משחק היריות המצליח, Super Hot מגיע אל ה-VR. יוצרי משחק האינדי הודיעו כי המשחק שיגיע אל ה-Oculus Rift לא עוד סתם פורט, אלא: "מעוצב ומחושב מחדש". 

Super Hot VR יהיה זמין במהלך השנה הזו.

Tayranny

Obsidian, החברה האחראית על משחקים כמו Pillers of Eternity ו-Alpha Protocol חשפה את משחק ה-RPG החדש שלה -Tyranny, בו אתם משחקים רודן שכבר סיים את מסע המהפכה שלו ועכשיו עליו להחליט אם להיות אכזר או אולי לנסות לשפר את המצב.

Tayranny עדיין לא קיבל תאריך יציאה

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י