הרשמה

Valve מגיבה לטענות ההימורים

עדיף מאוחר מאשר לעולם לא

לאחר ששמרה על שתיקה, Valve מודיעה כי היא מתנתקת מאותם אתרי צד שלישי

Valve הודיעה כי היא לא מעוניינת לתת גב לחברות צד שלישי המשתמשות בהימורים כדי לקדם מכירת סקינים של CS:GO. ההודעה הגיעה לאחר שהחברה שמרה זמן רב על שתיקה ולא התייחסה לפרשה. במסר הראשון שהחברה הוציאה בנוגע לפרשה, החברה הודיעה כי היא מעולם לא קיבלה תשלום בשום צורה שהיא מצד האתרים המקדמים הימורי סקינים.

כידוע, הפרשה התפוצצה בשבוע שעבר, כשהתגלה כי משתמש יוטיוב המוכר בכך שהוא מהמהר בסקינים של CS:GO באתר CS:GO Lotto, התגלה כהבעלים של החברה וגם עלה חשד כי הוא מכר את התוצאות ששידר במטרה לגרום לאנשים נוספים להצטרף ולהמר באתר שבעלותו. במהלך השבוע נשמעו קולות הקוראים ל-Valve לתת את דעתה בנושא ולבדוק האם היא קשורה לכך. אפילו מפתחת Rocket League התייחסה לנושא.

אז לאחר זמן רב של שתיקה, Valve הוציאה הודעה לעיתונואת בנוגע לפרשה: "בשנת 2011, הוספנו ל-Steam את הפונקציה לאפשר לשחקנים להחליף בין אביזרים מתוך המשחק במטרה לעזור לשחקנים את האביזרים אותם הם רצו, בעזרת המטבע של המשחק. מאז מספר אתרי ההימורים הממנפים את מערכת ההחלפה של Steam, והועלו טענות שווא המדברות על רמת המעורבות שלנו בתוך אותם אתרים. אנחנו נבהיר כי אין לנו שום קשר עסקי עם אותן חברות. מעולם לא קיבלנו מהם שום תמורה. נבהיר גם כי אין שום אפשרות ל-Steam להמיר כסף ממשחק לכסף אמיתי".

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    03:04 15.07.2016 | MATAN122 MATAN122

    אני לא מבין, זה אומר עכשיו שלא ניתן כבר להמר באתרים הלאה או ש valve סתם לו תומכת בהם?

  2. 2

    13:52 15.07.2016 | צביקה_מלך_ששותה_קפה_כל_בוקר_וכל_ערב צביקה_מלך_ששותה_קפה_כל_בוקר_וכל_ערב (אורח)

    האתרים יסגרו בקרוב...
    ואיחרתם בגדול

  3. 3

       | פורסם ע"י