הרשמה

Overwatch - מפה חדשה נחשפה

שחקנים יוכלו להנות ממצבי Assault ו-Escort במפה החדשה

מפת Eichenwalde תאפשר לשחקנים להנות ממצבי המשחק השונים של Overwatch ברקע אירופאי קלאסי

Overwatch, משחק ה-Arena Shooter הצליח של בליזארד, סיים את עונתו הראשונה לפני מספר ימים; ולקראת ההכנות לעונה הבאה, אנחנו כבר שומעים על מפה חדשה שהמשחק יקבל. המפה הנקראת Eichenwalde, תאפשר לשחקנים להנות ממצבי Assault ו-Escrot, על גבי נוף אירופאי קלאסי המזכיר את ימי הביניים. המפה החדשה ממוקמת בכפר נטוש ליד שטוטגרט בגרמניה. 

Overwatch סיים לא מזמן את עונתו הראשונה ובליזארד הודיעה כי מצב המשחק התחרותי שלו יצא להפסקה של מספר שבועות. שחקנים מכל העולם יוכלו לקחת את הזמן הזה ולהתאמן על דמויות שהצליחו לעורר את סקרנותם במהלך העונה הראשונה. 

נכון לעכשיו בליזארד לא חשפה מתי נוכל להנות מהמפה החדשה, אך אנחנו משערים שהיא תגיע יחד עם חזרתה של העונה השנייה והעדכון הצפוי להגיע איתה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:15 21.08.2016 | watch dogs 2 is the best watch dogs 2 is the best (אורח)

    למה אתם לא עושים כתבות על watch dogs 2 יש הרבה דברים חדשים שהכריזו במשחק כמו מצב multiplayer הייתי מצפה מאתר חדשות ברמה שלכם לעשות עליו כתבה

  2. 2

    13:21 21.08.2016 | דניאל לברן דניאל לברן

    סבלנות. אנחנו אחרי סוף שבוע מלא בהכרזות. לאט לאט נגיע להכל.

    ובנימה אישית, Watch Dogs הראשון היה אחד המשחקים המאכזבים והמשמעממים ביותר של השנים האחרונות, אז קצת קשה להאמין שיוביסופט יוכלו לעשות משהו שיגרום לאנשים לשנות את הדעה שלהם על המשחק החדש בסדרה עד שהוא יצא. כרגע Watch Dogs 2 הוא ניסיון של יוביסופט לגאול את עצמה על מה שעשתה עם המשחק הראשון, ואם היא לא תספק את אחד ממשחקי העולם הפתוח הטובים ביותר שנראו כאן בשנים האחרונות, לא בטוח שכבר יסלחו לה.

  3. 3

       | פורסם ע"י