הרשמה

גוגל מפיצה רשמית את אנדרואיד 7.0

אנדרואיד נוגט כבר כאן

הכירו את גרסה 7.0 או בשמה המתוק יותר- נוגט.

לאחר חודשים רבים של בדיקות, תיקונים וגרסאות מיוחדות עבור מפתחים, חברת גוגל משיקה היום באופן רשמי את אנדרואיד 7.0 נוגט - העדכון החדש של מערכת ההפעלה אנדרואיד. 

מה חדש באנדרואיד 7.0 נוגט אתם שואלים? קודם כל, גוגל סוף סוף מביאה את המסך המפוצל לאנדרואיד. כלומר, נוכל כעת להשתמש בשתי אפליקציות בו זמנית על פני מסך האנדרואיד שלנו. העדכון החדש גם שם דגש רחב על אגף ההתראות במכשירי האנדרואיד. קודם כל המראה של ההתראות משתנה לחלוטין מבחינה עיצובית וכעת נוכל גם להגיב על כל התראה. המשמעות של כך היא שבמידה וקיבלנו הודעה, נוכל לענות עליה ישירות מההתראה עצמה. גוגל גם מוסיפה המון emoji חדשים ומאחורי הקלעים, היא מוסיפה את ממשק ה-Vulkan החדש שישפר משמעותית את חווית המשחק שלנו על מכשירי האנדרואיד שלנו.

לפני שאתם רצים לעדכן, חשוב שתדעו שהעדכון זמין כעת אך ורק למכשירי הנקסוס של גוגל, וזה כולל את: Nexus 6P, Nexus 5X, Nexus 6. Nexus 9. Nexus Player ול-Pixel C. כלומר במידה ואתם מחזיקים במכשירים תוצרת סמסונג, LG או כל חברה אחרת שהיא לא נקסוס, אתם תאלצו לחכות עד שהחברה תפיץ את העדכון למכשיר הספציפי שלכם, ועל פי נסיון העבר, זה יכול לקחת לא מעט זמן.

בנוסף להשקה, גוגל הכריזה שהמכשיר הראשון שיגיע עם אנדרואיד נוגט ישירות מהקופסא הוא ה-LG V20, שצפוי להגיע בתחילת החודש הבא. 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:06 23.08.2016 | Mr 20 Mr 20 (אורח)

    אבל יש לי Z5 של sniff* ..................Sony*

  2. 2

    00:49 24.08.2016 | aiden aiden (אורח)

    מה יקרה אז? סוכרת, אנדרואיד יקבל סוכרת

  3. 3

       | פורסם ע"י