הרשמה

Sony מרגישה שהמתחרה האמיתי שלה הוא המחשב האישי

מנכ"ל Sony אומר שה-"PlayStation 4 Pro הוא לא התגובה שלנו ל-Scorpio"

מסתבר ש-PlayStation 4 Pro הוא לא התשובה של Sony ל-Project Scorpio של Microsoft

לפי דברי מנכ"ל Sony אנדרו האוס (Andrew House) המחשב האישי היה הגורם המרכזי בהחלטה של Sony להציע קונסולה חזקה יותר.

"הסתכלתי על הנתונים והם באמת השפיעו עלי", אמר האוס בראיון לאתר The Guardian. המידע הצביע על מגמה באמצע אורך החיים של הקונסולה שבה השחקנים מתחילים לחפש גרפיקה טובה יותר ובאותה נקודה השחקנים עוברים למחשב.

"את אותם אנשים אנחנו רוצים לשמור אצלנו ע"י כך שניתן להם את הגרפיקה ואת הביצועים הטובים ביותר." התוצאה של הבנת הנתונים האלו הביאה אותנו ליצירת PlayStation 4 Pro שיוכל לתת יכולות גרפיות ושיפור משמעותי בחווית המשחק."

האוס הוסיף ואמר "PlayStation 4 Pro הוא לא התגובה שלנו ל-Scorpio כי ברגע שהקונסולה תגיע לשוק לא ידברו בשוק Scorpio עדיין על ימכר". PlayStation 4 Pro תהיה יותר דומיננטית בשוק ולכן Sony לא מודאגת מתחרות מצד Microsoft בשלב זה.

"מכרנו 40 מיליון יחידות במחזור החיים הזה והמטרה המוצהרת שלנו היא למכור עוד 20 מיליון יחידות עד סוף השנה הבאה," אמר האוס. "בשלב זה יש לנו תחושה די טובה איך לנצל את המומנטום של מחזור החיים, אבל אני חושב שה- Pro יכול להיות משהו חדש, חדשני ואולי לקחת אותנו לכיוון שונה במקצת."

Sony הכריזה על PlayStation 4 Pro בישיבת עיתונאים בניו יורק במהלך שבוע שעבר. את כל המידע על הקונסולה החדשה וסרטוני משחקיות ב-4K תוכלו למצוא בסיכום מסיבת העיתונאים של Sony.

Microsoft לא סיפקה עדיין תאריך לשחרור Project Scorpio, חוץ מכך שהודיעה שהקונסולה צפויה לצאת בתקופת החגים בשנת 2017 (רבעון אחרון של 2017).

PlayStation 4 Pro יגיע לשווקים ב -10 בנובמבר (11).

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:51 11.09.2016 | עזרא עזרא (אורח)

    במקום להילחם במחשב האישי (בואו נודה באמת אין להם סיכוי לנצח חומרה שמתעדכנת על בסיס קבוע), שישקלו להוציא את האקסלוסיבים שלהם למחשב

  2. 2

    12:31 12.09.2016 | Naki Naki (אורח)

    מה יתן להם להוציא את האקסלוסיבים שלהם למחשב? הלוואי שזה יקרה אבל חסר היגיון.. האקסלוסיבים זה המצפון היחיד שיש לגיימרים על pc שאין להם קונסולה

  3. 3

    13:23 12.09.2016 | עמית עמית (אורח)

    לשחקני הpc:תגידו תודה שיוצא בקרוב הps now למחשב ואז תוכלו כבר לשחק בכמה אקסלוסיבים כמו משחקי uncharted(חוץ מהמשחק הרביעי) וthe last of us

  4. 4

       | פורסם ע"י